A ANONYMOUS_USERNAME jan 31, 2007 #18 er schoot me net nog een leuke naam te binnen niet echt kort maar wel apart volgens mij marcello
A ANONYMOUS_USERNAME jan 31, 2007 #20 Thijs, Marijn (zo heten mijn 2 kanjers!!!). Joep, Koen, Max, Sam, Jael, Joel, Jor, Wisse, Melle..... Suc6.
Thijs, Marijn (zo heten mijn 2 kanjers!!!). Joep, Koen, Max, Sam, Jael, Joel, Jor, Wisse, Melle..... Suc6.
A ANONYMOUS_USERNAME feb 1, 2007 #22 Hoi hoi, Ons zoontje heet Stephan, we zaten ook te twijfelen tussen Sem, Anthony en Stephano. Groetjes pam..
Hoi hoi, Ons zoontje heet Stephan, we zaten ook te twijfelen tussen Sem, Anthony en Stephano. Groetjes pam..
A ANONYMOUS_USERNAME feb 1, 2007 #23 hallo, heb niet echt ervaring met jongens namen.... 1 dochter en de 2e is op komst. Als ik even de familie rondneus, vind ik er wel leuke namen tussen zitten. Richard Hans Mark Daan Persoonlijk vind ik Richard erg leuk, een stoere naam!! Veel succes ermee. Groetjes Sandra (30 weken)
hallo, heb niet echt ervaring met jongens namen.... 1 dochter en de 2e is op komst. Als ik even de familie rondneus, vind ik er wel leuke namen tussen zitten. Richard Hans Mark Daan Persoonlijk vind ik Richard erg leuk, een stoere naam!! Veel succes ermee. Groetjes Sandra (30 weken)
A ANONYMOUS_USERNAME feb 2, 2007 #24 Hoi, Ik heb laatst een enige jongensnaam gehoord: Joppe! Die staat bij ons heel hoog! Verder Tijn, Pepijn, Luuk, Olivier, Thom. Groetjes, Hester
Hoi, Ik heb laatst een enige jongensnaam gehoord: Joppe! Die staat bij ons heel hoog! Verder Tijn, Pepijn, Luuk, Olivier, Thom. Groetjes, Hester