Jongensnamen? HELP!

Hoi,
Mijn zoontje heet Devan,dat paste goed bij ons dochtertje Megan.
Andere spellingsvarrianten zijn Devin en Devon.
Maar dat past wellicht niet zo bij jullie...?...
Een kennisje heeft ook een zoontje Noah en hun 2e zoontje heet Keano en ook grappig is dat hun papa dan weer Bram heet hihihi.
Zelf vind ik Kyan ook wel passen.Spreek je uit als Kee-an.
Noah, Bram en Kyan...?....Klinkt wel lekker vind ik zelf.

veel succes

groetjes Donna

Hoi,

Ik vind een jongensnaam ook zo moeilijk. Een meisjesnaam weten we allang maar een jongensnaam.. Nu zag ik op een site de naam Yaro en die sprak me wel aan. Het betekent zoon op zijn Afrikaans. Jayden en Kaj of Kaya vind ik ook mooi trouwens maar ik denk dat wij (als het een jongetje is dit keer) voor Yaro gaan.

Succes!

Groetjes F.

hoi,

ik hoor hier nog niet thuis. ben namelijk nog niet zwanger. niet dat ik weet tenminste.

maar weet wel leuke jongensnamen.moet zeggen dat wij het ook moeilijker vinden dan een meisjesnaam. daar zijn we al over uit. en het wordt  MIRTE. die naam vind ik al leuk sinds mijn 17e.

hier de jongensnamenlijst:

cas
daan
jens
roan
jord

ik hoop dat er voor sommigen een leuke naam tussen zit! succes

en meiden nog van harte met jullie zwangerschap! ik hoop dat ik jullie snel mag volgen...

xx dd

hoi,

ik hoor hier niet helemaal thuis. ben namelijk nog niet zwanger. niet dat ik weet tenminste. maar daar in tegen weet ik wel al een paar leuke jongensnamen. ik moet zeggen dat wij het idd ook moeilijker vinden dan meisjesnamen. maar over een meisje naam zijn we al uit. die naam vind ik al sinds mijn 17e leuk. het wordt namelijk MIRTE.

hier de jongensnamen voor jullie op een rijdje:

cas
daan
jens
niek
jord
roan

ik hoop dat er een leuke voor jullie tussen staat.

nou meiden geniet nog maar lekker van jullie zwangerschap. ik hoop dat ik jullie snel mag volgen.doei!

Terug
Bovenaan