Jongensnamen

[quote quote=10184877]Quinn, Bram, Roan, Milan, Noah, Luuk, Sven, Finn, Jens, Joep, Tim[/quote]
Heel leuk! Quinn vind ik ook een hele lieve maar stoere naam!
Noah vind ik ook heel erg leuk, maar die hoor ik zoveel in de buurt. Mijn vriend kwam met Noan of Noam, wat vinden jullie daarvan? 

Klopt, Noah is een hele populaire. En ik heb ook een neefje die zo heet. Ik heb eigenlijk alle namen opgenoemd waarvan ik een kindje ken die zo heet. ? Ik ben zelf pas 6 weken zwanger hoor, dus ben er nog niet zo mee bezig. 
Noan of Noam heb ik nog nooit gehoord, dus ik vind het origineel! 

[quote quote=10184901]Hier twijfel tussen Cas en Stijn! Siem ook leuk!![/quote]
Ooh ja snap ik! Beide namen heel erg leuk! Als ik zou moeten kiezen zou ik voor Stijn gaan?

[quote quote=10184915]Klopt, Noah is een hele populaire. En ik heb ook een neefje die zo heet. Ik heb eigenlijk alle namen opgenoemd waarvan ik een kindje ken die zo heet. Ik ben zelf pas 6 weken zwanger hoor, dus ben er nog niet zo mee bezig. Noan of Noam heb ik nog nooit gehoord, dus ik vind het origineel![/quote]
Oh wat leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap??! Spannend die eerste periode! Voel je je goed?
jij hebt nog genoeg tijd om namen te verzinnen haha! Gelukkig maar! Ik vind het zo moeilijk! Veel namen vind ik zo leuk, maar die hoor je dan zo vaak.. 
Noan of Noam vind ik ook wel leuk! Had er zelf ook nog niet van gehoord.. mijn vriend had hem voorbij zien komen in de namen app Kinder ( soort tinder voor babynamen haha) 

Ahw lief Dankjewel!! Ja zeker spannend!! Ik heb al wel wat kwaaltjes. Misselijkheid, niet overgeven maar gewoon geen eetlust en als je wel wat eet daarna meteen weer misselijk. Vermoeidheid en raar dromen.
Lief dat je het vraagt, oh ja joh. Ik heb altijd al namen gehad waarvan ik dacht mocht ik ooit kindjes krijgen dan wil ik ze zo en so noemen. 
Noan of Noam is toch anders en andere klank dan Noah. Ik vind het wel een bijzondere naam. Een keer iets anders. Maar serieus bestaat er een app als Tinder voor babynamen? Mensen verzinnen ook wat he haha, ideaal!

Terug
Bovenaan