Jongensnamen

Precies hihi! Ja wij zijn echt reislustig en konden altijd gaan en staan waar we wouden. Dus dat weerhield ons een beetje. Maar nu waren we vorig jaar een maand lang aan het rondreizen en kamperen in nationale parken in Amerika.. raakten we in gesprek met een stel van onze leeftijd en die hadden kindje van 1 jaar. Hier heb ik nog zolang over nagedacht dat het best kan met kinderen... En dat het dan nog leuker wordt. En we waren er ineens zo aan toe!! En nu zijn we echt zo blij.. alleen ben ik nog zo in angst hoor, als we de 12 weken gehad hebben hoop ik weer iets rustiger te zijn. 
Die app is te gek!! We hebben al vele matches. Zo leuk! Daar rolt van zelf wel wat leuks uit inderdaad. Ik had net alle landen aangeklikt. Daar kom je hele rare namen tegen.. Dan ineens Schweinsteger en je achternaam ? 

[quote quote=10184965]Precies hihi! Ja wij zijn echt reislustig en konden altijd gaan en staan waar we wouden. Dus dat weerhield ons een beetje. Maar nu waren we vorig jaar een maand lang aan het rondreizen en kamperen in nationale parken in Amerika.. raakten we in gesprek met een stel van onze leeftijd en die hadden kindje van 1 jaar. Hier heb ik nog zolang over nagedacht dat het best kan met kinderen… En dat het dan nog leuker wordt. En we waren er ineens zo aan toe!! En nu zijn we echt zo blij.. alleen ben ik nog zo in angst hoor, als we de 12 weken gehad hebben hoop ik weer iets rustiger te zijn. Die app is te gek!! We hebben al vele matches. Zo leuk! Daar rolt van zelf wel wat leuks uit inderdaad. Ik had net alle landen aangeklikt. Daar kom je hele rare namen tegen.. Dan ineens Schweinsteger en je achternaam [/quote]
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen! Je denkt toch snel dat je heel veel moet laten en niet meer kan doen! Maar ik ben ook van mening dat het leven niet ophoudt, maar het alleen maar een mooie aanvulling kan zijn! Hoe mooi om te reizen als gezin & je kind de wereld te laten zien! Ik zou niets liever willen, lijkt me heerlijk!
maar ook goed dat jullie dat eerst samen hebben gedaan! Het zal waarschijnlijk wat veranderen, maar onmogelijk is het zeker niet! Altijd goed om te zien hoe andere daarmee omgaan, dat opend toch weer je ogen! En dan nu een klein wondertje in je buik! Heel blij voor jullie!!
eerste twaalf weken vond ik ook heel spannend! Was bang dat er iets mis zou gaan! Na de eerste termijn echo was ik zo opgelucht en kon ik die spanning loslaten en genieten hihi!
hahaha ja bij die app moet je even wat landen eruit halen anders krijg je hele rare namen! Ik had bijvoorbeeld Hawaï aanstaan nouuu dan krijg je namen als kawikani en honolononuni ?

[quote quote=10184989]Wij hadden Olaf, Tobias, Lex, Ben en Elias op ons lijstje staan. Uiteindelijk voor Lucas gekozen toen we ons zoontje zagen [/quote]
Nou daar denk ik soms ook wel aan! Misschien moet ik een paar namen noteren en pas beslissen als ik die kleine in mijn armen heb! Dan pas kan je zeggen dit is echt eeen .. of een .. 

Ja zo ontzettend fijn! Is ook gewoon goed voor onze relatie geweest en dat wij er zoveel over gecommuniceerd hebben. We hebben dus samen genoten voordat we straks een leven delen met een kleine. Wat je zegt is zo waar, soms heb je anderen nodig om gewoon wat bevestiging te hebben hoe het leven kan zijn en het niet ophoudt. Maar ik kan nu gewoon niet wachten, ben echt klaar voor het moederschap. Mijn vriend is er ook zo lief mee bezig. Het voelt goed! Dus Dankjewel dat je zo blij voor ons bent! 
Fijn dat je het ook wat hebt kunnen loslaten na je 12 weken. Ja je hoort te veel om je heen.. dus het maakt je gewoon bang soms. Al ben ik positief dat het heus wel goed komt, maar ik denk dat dit heel normaal is, die angsten.
Haha die namen inderdaad. Ik heb mooie exemplaren voorbij zien komen. We hebben al veel matches dus zitten redelijk op 1 lijn. Maar dit was gewoon even leuk om te doen.
En, hoe klinkt Noan? Nog steeds goed?! 

[quote quote=10184893] Heel leuk! Quinn vind ik ook een hele lieve maar stoere naam! Noah vind ik ook heel erg leuk, maar die hoor ik zoveel in de buurt. Mijn vriend kwam met Noan of Noam, wat vinden jullie daarvan?[/quote]
Noan is ook leuk.
Ik vond de jongens naam jaime/jaim ook leuk hoor je ook niet vaak  van jamy zeg maar maar dan jaim?

Terug
Bovenaan