Precies hihi! Ja wij zijn echt reislustig en konden altijd gaan en staan waar we wouden. Dus dat weerhield ons een beetje. Maar nu waren we vorig jaar een maand lang aan het rondreizen en kamperen in nationale parken in Amerika.. raakten we in gesprek met een stel van onze leeftijd en die hadden kindje van 1 jaar. Hier heb ik nog zolang over nagedacht dat het best kan met kinderen... En dat het dan nog leuker wordt. En we waren er ineens zo aan toe!! En nu zijn we echt zo blij.. alleen ben ik nog zo in angst hoor, als we de 12 weken gehad hebben hoop ik weer iets rustiger te zijn.
Die app is te gek!! We hebben al vele matches. Zo leuk! Daar rolt van zelf wel wat leuks uit inderdaad. Ik had net alle landen aangeklikt. Daar kom je hele rare namen tegen.. Dan ineens Schweinsteger en je achternaam ?
Die app is te gek!! We hebben al vele matches. Zo leuk! Daar rolt van zelf wel wat leuks uit inderdaad. Ik had net alle landen aangeklikt. Daar kom je hele rare namen tegen.. Dan ineens Schweinsteger en je achternaam ?