jongere dames

Hallo,

Zijn er vrouwen van ongeveer mijn leeftijd (24 jaar) die ook zwanger zijn en het gevoel hebben met de nek aangekeken te worden, omdat je nog zo jong bent? Ik studeer nog en deze zwangerschap was niet gepland, maar we zijn er reuze blij mee.

Maar het lijkt er meer op dat het beeld in Nederland zo is dat je alles volgens plan moet doen.

Graag zou ik in contact willen komen met vrouwen die zich dit kunnen voorstellen.

Laat iets van je horen!!
 
Hai anoniem,

Ik ben 25 jaar en inverwachting van mijn tweede kindje. Ik lees er veel over dat jonge meiden last hebben daarvan, maar daar hoor ik gelukkig niet bij.
Ik heb nog nooit een vervelende reactie gehad, op brabbel lees je daar meer over.
Ik hoop dat je je er niet te veel van aantrekt.

Groetjes Kim 27 wk
 
Hoi,
Ikzelf ben 26 ik weet niet of dat nou oud is, maar 24 vind ik echt niet te jong hoor, moet je eens kijken hoeveel meisjes van 18 of 20 zwanger zijn, 24 vind ik eerlijk gezegd een mooie leeftijd, misschien heb je het gevoel dat mensen dat vinden, maar geloof me dat is echt niet zo, je moet je buik gewoon met trots dragen en denken, mijn kind heeft tenminste later een leuke vlotte jonge moeder, zo denk ik er tenminste over.

Groetjes monique
 
mijn vriend is jonger dan ik , nl 24, en vooral door de familie wordt er een beetje verwijtend naar ons gekeken, ook omdat hij nog studeert.Ik denk dat mensen vooral zich ermee willen bemoeien, en vooral hun eigen mening willen doordrukken terwijl ze vaak niet verder kijken hoe leuk het bijvoorbeeld is.Je bent oud genoeg om zelf beslissingen te maken.En 24 is echt een goeie leeftijd hoor, hou vooral je eigen gevoel vast en laat je niet uit het veld slaan door andere!!
groetjes Sophie
 
inderdaad ja anoniem ik ben 20 jaar en bijna 34 weken zwanger van mijn tweede kindje,nou en?
we hebben er bewust voor gekozen en ik geniet volop van mijn gezonde kleine meid en natuurlijk van de zwangerschap.