jongere dames

Hallo,

Zijn er vrouwen van ongeveer mijn leeftijd (24 jaar) die ook zwanger zijn en het gevoel hebben met de nek aangekeken te worden, omdat je nog zo jong bent? Ik studeer nog en deze zwangerschap was niet gepland, maar we zijn er reuze blij mee.

Maar het lijkt er meer op dat het beeld in Nederland zo is dat je alles volgens plan moet doen.

Graag zou ik in contact willen komen met vrouwen die zich dit kunnen voorstellen.

Laat iets van je horen!!
 
Hai anoniem,

Ik ben 25 jaar en inverwachting van mijn tweede kindje. Ik lees er veel over dat jonge meiden last hebben daarvan, maar daar hoor ik gelukkig niet bij.
Ik heb nog nooit een vervelende reactie gehad, op brabbel lees je daar meer over.
Ik hoop dat je je er niet te veel van aantrekt.

Groetjes Kim 27 wk
 
Hoi,
Ikzelf ben 26 ik weet niet of dat nou oud is, maar 24 vind ik echt niet te jong hoor, moet je eens kijken hoeveel meisjes van 18 of 20 zwanger zijn, 24 vind ik eerlijk gezegd een mooie leeftijd, misschien heb je het gevoel dat mensen dat vinden, maar geloof me dat is echt niet zo, je moet je buik gewoon met trots dragen en denken, mijn kind heeft tenminste later een leuke vlotte jonge moeder, zo denk ik er tenminste over.

Groetjes monique
 
mijn vriend is jonger dan ik , nl 24, en vooral door de familie wordt er een beetje verwijtend naar ons gekeken, ook omdat hij nog studeert.Ik denk dat mensen vooral zich ermee willen bemoeien, en vooral hun eigen mening willen doordrukken terwijl ze vaak niet verder kijken hoe leuk het bijvoorbeeld is.Je bent oud genoeg om zelf beslissingen te maken.En 24 is echt een goeie leeftijd hoor, hou vooral je eigen gevoel vast en laat je niet uit het veld slaan door andere!!
groetjes Sophie
 
inderdaad ja anoniem ik ben 20 jaar en bijna 34 weken zwanger van mijn tweede kindje,nou en?
we hebben er bewust voor gekozen en ik geniet volop van mijn gezonde kleine meid en natuurlijk van de zwangerschap.
en wat anderen denken moeten ze lekker zelf weten wij zijn gelukkig met ons gezinnetje en de rest kan me wat.
groetjes
 
Hoi ik ben nu 21 en 36 weken zwanger,door de famillie werd er niet raar opgekeken. Ik wou jong moeder wezen omdat ik zelf oudere ouders heb,en dat was niet altijd leuk vooral met vriendinnetjes op school dachten ze dat je vader je opa was enz.Ik merk wel op straat bijv als ik in de stad loop dat ze je zitten aantegapen.En bijv vage kenissen vragen altijd was het gepland, ik vraag toch ook niet aan een vrouw van bijv 27 jaar was het gepland. En ja als je dan zegt het was gepland kijken ze of ze een spook zien.Mijn vriend en ik wonen 3 jaar samen we weten wat we aan elkaar hebben en als wij er maar gelukkig mee zijn !!!!!!!!!
 
Ik ben 26, zwanger van mijn 1e en studeer ook nog. Ik vind 24 niet te jong. je bent er klaar voor als je er klaar voor bent en andere moeten niet zo zeuren!! Als jij je er goed bijvoelt dan moet je je niet gek laten maken door anderen. Omdat ik iets ouder ben heb ik helemaal geen last van negatief commentaar, ik merk alleen dat mijn medestudenten heel raar kijken. Ik ben pas op latere leeftijd gaan studeren, dus mijn studiegenoten zijn nu pas 20. Voor hun is het raar, maar als ik zeg hoe "oud" ik ben, dan vinden ze dat heel normaal.
Geniet maar lekker van je zwangerschap en straks je moederschap en laat de rest maar lekker kletsen!!!
 
Ik was 20 toen ik zwanger was van mijn eerste kind,nu ben ik 28 en zwanger van de derde,wat als het aan mij had gelegen al was geweest toen ik 25 was,maar door omstandigheden anders gelopen.Ik vind dus zeker niet dat jij te jong bent.En gepland of niet,als jullie er maar gelukkig mee zijn toch?

groetjes!!
 
Terug
Bovenaan