jongere dames

Hoi anoniem,
Ik ben 37 jaar en zes weken zwanger. Eerste keer zwanger werd een miskraam. Er zijn ook genoeg mensen die mij te oud vinden. Maar helaas sommige dingen kun je niet naar leeftijd plannen als de omstandigheden daar niet naar zijn.Ik heb ook een jonge moeder zij was twintig toen ze mij kreeg. Nu zou ze het anders doen maar ze heeft er erg van genoten. Op dat punt moet je doen wat je gevoel je ingeeft. Ik zou zeggen geniet er van en trek je niets van andere mensen aan. Hoop dat alles goed gaat. Groetjes!!!
 
ik ben ook 24! 23 toen ik zwanger raakte. en zwanger van ons eerste ukkie! gepland om het maar zo te noemen...
als het aan mij had gelegen was ik graag nog vroeger moeder geweest. maar zoiets heb je niet altijd voor het zeggen he? je moet wel de juiste partner vinden hihi.
ja tenminste als je het een beetje gepland wilt dan...
en een vader voor je kindje wilt hebben.
maarreee heel stiekem vind ik me al aan de oude kant...terwijl op de joga en het zwemmen ben ik echt 1 van de jongste...achjaaa wat maakt het nog uit. je bent zo oud hoe je je voelt.

liefs sandy
 
Ik ben 24 jaar, 15 weken zwanger en DOL GELUKKIG!!!!!! Over het algemeen krijg ik hele leuke reacties, heel vaak krijg ik ook te horen dat de mensen aan me zien dat ik er zo gelukkig mee ben. En toch, de mensen die anders denken daar meot je lak aan hebben kun je zeggen. Het is wel zo dat als je te horen krijgt dat je je jeugd weg gooit en bla bla bla, je dat wel raakt. Ach, mijn manneke en ik zijn de gelukkigste mensen die er rond lopen en dat is het mooiste wat er is.

Liefs, Ank
 
Ik ben An 22 jaar en zwanger van onze eerste! bijna 11 weken, en ook dolgelukkig. Tegen mij wordt ook vaak gezegt, is het soms een foutje ofzo. Als je dan zegt dat de keuze bewust was dan zeggen ze ook van ohhh dan maar gefeliciteerd. Ik word er ook soms niet goed van maar ja gewoon er over heen zetten, wees blij, sommige lopen jaren in het ziekenhuis e.d.

Groetjes,AN
 
Ik ben Ingrid, 25 jaar en 34 weken zwanger van de 3e. Ik heb in mijn directe omgeving alleen maar positieve reacties gehad. Alleen mensen die verder weg staan die reageren nu bij de 3e soms wat onzet. Helemaal omdat mijn man veel in het buitenland zit voor zijn werk en ik veel alleen ben. Maar ik heb nooit spijt gehad. Vind het heerlijk zo.
 
hai hai..
ik ben 20jaar oud en voor de 2e x zwanger...
de 1e keer was ik 19 en dit is uitgelopen op een miskraam...
in t ziekenhuis zeiden ze dat dat was omdat mijn lichaam moest wennen aan het hormoonverschil..

nu ben ik alweer 13weekjes zwanger...
mn vriend is 23 en we zijn dr heel blij mee..
mijn familie is dolgelukkig...zijn familie iets minder..omdat ze uit een heel bekrompen dorpje bij breda komen waar iedereen perfect is en niemand op zn 20 zwanger haha...

maar jah hier in eindhoven kijkt niemand me raar aan...meeste mensen zijn dr blij mee...


nog een fijne zwangerschap!!
groetjes nathaly
 
Allereerst gefeliciteerd

Ik ben zelf 22 en ben nu vijf maanden zwanger. Ik heb er bewust voor gekozen en wij zijn er ontzettend blij mee. Ik wordt helemaal niet raar aangekeken en al zouden mensen dat wel doen ik zal er boven staan. Geniet er maar van en voor jullie is het alleen mar lekker dat je nog jong bent!!! Veel succes
 
Terug
Bovenaan