jongere dames

hoi,
ik ben 21 en 21 weken zwanger van ons eerste kindje gepland!!!!!
mijn man is 24.
voordat mensen ons feliciteren is het: goh ben je zwanger, was het wel gepland oh nou gefeliciteerd.
maarja wij en onze families zijn er dolgelukkig mee dus wat kan ons het nou de schelen hoe de rest van de wereld er over denkt, gewoon genieten!!
liefs sandra
 
hallo,
ik ben ook 24 jaar oud en zwanger van de eerste (22 weken), daarnaast studeer ik ook nog. Ik herken je verhaal heel erg goed. Mensen kijken inderdaad erg raar op als ze me zien binnenkomen, en er wordt gewezen en geroddeld, en dat terwijl we heel bewust voor dit kleintje hebben gekozen. Het is niet altijd even leuk, en aan mij wordt ook gevraagd: was het wel gepland? heb je hiervoor gekozen?? van die vragen word ik echt misselijk! vroeger was het een hele normale leeftijd, nu lijkt het wel of je je moet schamen!!! ik ergerde me er ontzettend aan, maar de afgelopen nu de kleine regelmatig lekker beweegt, kan ik me er niet druk meer om maken!
 
Ik ben nu 23 jaar en zwanger van mijn tweede.Ik word niet raar aangekeken,maar ik snap je wel.En als je naar de zwangerschapgymnastiek gaat dan ziet je tussen ''oudere''damen.
 
hoihoi
ik ben nu 21 en 37,5 week zwanger
vorig jaar toen ik nog 19 was was ik ook zwanger en heb ik aleeeeeeeeen maar commentaar gehad van iedereen bijna niemand feliciteerde me of wat dan ook
toen had ik n miskraam en was alles maar beter zo (ja ja tuuurlijk)
nu ben ik in februarie weer zwanger geworden en toen was ik nog maar n half jaar ouder en ineens is alles wel goed zal wel aan de leeftijd liggen ofzo terwijl er een half jaar tussen zit
en wenst iedereen me t beste
hoe bedoel je bekrompen ???
als jij vind dat je er klaar voor bent om moeder te worden en je word zwanger ben je nooit te jong

 
Hoi hoi,

Nou, hier precies hetzelfde, hoor. Ik ben 22, ben aan het afstuderen en ben ongepland zwanfer. Ik heb het van de week bewust op school aan een grote groep verteld om geroddel te voorkomen. Gelukkig spreken mensen mij nu persoonlijk aan. Mijn familie vind het te gek, maar mijn schoonfamilie iets minder. Misschien hadden ze iets anders in gedachten voor hun zoon die net 24 is? Pijnlijk. Maar als ze straks dat kleine ukkie zien, piepen ze wel anders!
 
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben zelf 23 en net zwanger van nr. 2 Ik werd door andere mensen die mij niet goed kenden ook weleens raar aangekeken, maar mensen die mij wel kenden hadden het al verwacht. Ben nu ook al 8 jaar samen met mijn man, waarvan 2,5 jaar getrouwd. Ik zou zeggen; laat ze maar lekker kijken en denken. Jij moet vooral proberen van je zwangerschap te genieten, want zo vaak maak je dat niet mee in je leven. Ik ga trouwens altijd naar de site: www.moederwordenvoorje25ste.nl daar vind je allemaal lotgenoten.

Veel liefs Kim
 
gefeliciteerd!
Ik ben 24 jaar en zwanger van de tweede ik heb niet veel commentaar gehad qua leeftijd en zwangerschap .
Wel wordt er soms als ik met mijn zoon in de kinderwagen loop ooh wat lief van wie is die?
Ha Ha van MIJ zeg ik dan en dan kijken ze raar.
Mensen die commentaar hebben zijn vast jaloers.
Trek je er niet te veel van aan.
Groeten Irene
 
hoi anoniem,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben net 23 (kwam 1 dag voor mijn verjaardag achter dat ik zwanger was). Ik studeerde ook nog en t was ook niet gepland. Van mensen in mijn omgeving krijgen we gelukkig hele leuke reacties. Maar ik vind het wel vreemd als ik vb. op positiekleding afdeling loop. Degelijke kleding en er lopen echt 'professionele moeders' rond haha. Of bij de vk in de wachtkamer. Dan voel ik me altijd wel erg jong. Hoewel 23 niet eens gek jong is en het eerder zelfs normaal was. Ik denk dat dit wel mijn eigen gevoel is hoor, ik begrijp in ieder geval precies wat je bedoelt! Geniet maar lekker van jullie zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan