Joris krijgt een broertje of zusje

hoi,

ik wilde jullie even laten weten dat Joris een broertje of zusje erbij krijgt.
het is allemaal heel snel gegaan. 3 weken geleden besloten we om ervoor te gaan en nu ben ik al zwanger. ik voelde me absoluut niet zwanger en heb ook wat donkerbruin bloed verloren, maar na een paar dagen overtijd toch maar een testje gedaan en ja hoor. zwanger. ben nu alleen heel moe en ga morgen snel de vk bellen vor de eerste afspraak.

gr floor

Van Harte Gefeliciteerd!

Dat is zeker super snel gegaan!

Geniet van je zwangerschap! Al zal het nog wat onwerkelijk zijn, aangezien het zo snel is gegaan. Ik had dat een hele tijd toen ik van Stef zwanger was. En toen was ik na 3 mnd al zwanger (het had ruim 2 jaar geduurd voordat ik van Tijs zwanger was). Dus laat staan als je pas 3 weken verder bent.

Groetjes,
Susan

Hey,

Nou, helemaal super zeg!!
Snap dat je het nog niet verwacht had....3 weken zeg.....das wel heeeeel snel....
Gefeliciteerd!!
Nu lekker gaan genieten.

Liefs Mootje

hoi floor,

van harte meid, wat onwijs snel maar heel leuk hoor..lekker genieten he.
Als ik dit zo lees en van de andere dames die bezig zijn gaan de kriebels wel harder jeuken hahah..wilde nog wachten tot het najaar. dan is 15 a 16 maanden en stel het lukt meteen dan is ze net 2 en wie weet duurt het wel ff en dan is ze 2.5 of miss wel 3...oe dat vind ik wat lang..maar we zullen zien..eerst nog verhuizen.

xx bambi
mama van Lois 10-07-08

Super! En wat snel!
Geweldig nieuws joh, leuk voor joris!
Ga lekker genieten van je zwangerschap!
Hoop dat je die lekker zonder kwalen gaat doorstaan.....
En inderdaad, als ik dit soort berichten lees gaat het bij mij ook weer lekker kriebelen........hihihihi!

Liefs Rimke

Hej!!

Supergefeliciteerd meid, wat ontzettend leuk! Een voorspoedige zwangerschap gewenst!! Oh, krijg er ook de kriebels van, maar ik mag niet meer..... zou nr 4 worden, dat trekt mijn man niet!! Ha,ha,ha!! geniet er van!! Liefs Pippi

Terug
Bovenaan