Juli 2020

Gebruiker08 Alle dingen in je lijf maken je ook onzeker! Je weet pas zeker na de eerste echo. En daarna maak je, je weer druk tot de volgende echo haha. Buikpijn kan ook betekenen dat je baarmoeder groeit. 
Ik heb niet zo heel veel symptomen. Op de dag van positieve test opeens super moe. Maar nu alleen eind van de dag. En borsten blijven gevoelig. En natuurlijk rugpijn haha. Maar dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden. 

Ik heb vanochtend positief getest! 11 juli verwachten we ons 1e kindje. Ik heb een mail gestuurd voor de app groep. Lijkt me leuk om ervaringen te delen ?

Gefeliciteerd LindaBubbels! 

Ik heb vanmorgen weer getest nog steeds positief haha! En dikkere streep. Toch fijn. Gisteren de verloskundige gebeld voor een afspraak. Nog 4 weken wachten.

Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap,
Ik wou me ook voorzichtig aanmelden hier, vanmorgen een postive test zou denk uitgerend zijn rond 10-07.
dit word ons 2e kindje heb een zoontje van 1,5 jaar.

Gefeliciteerd allemaal!
Ik had gisteren Mn NOD, maar afgelopen maandag al een positieve test in handen! Mega spannend, wordt ons 1e kindje. Volgens eigen berekening uitgerekend op 20-7. 25-11 eerste echo!

Hoi allemaal!
Super blij voor jullie!! Wij zijn ook in blijde verwachting van ons eerste kindje.. ?? De uitgerekende datum is 7 juli, wel spannend allemaal nog. Wij weten het zo vroeg omdat we via een ICSI-traject zwanger zijn geworden, en het was dus bij de allereerste terugplaatsing raak! Twee keer bloed geprikt in het ziekenhuis en de waarden waren heel mooi van in de 300 naar 846 gegaan.  Vind het wel nog eng omdat er nog zoveel mis kan gaan in de komende weken, maar daar moeten we maar niet aan denken! ☺️

Hallo allemaal, ik wil me ook wel aansluiten bij de app. Dit is m’n 3de kindje maar 1ste met m’n huidige vriend. Heb 2 jongens van 7 & 5. Vind het ook echt super spannend weer. Volgens eigen berekening uitgerekend rond 1 juli. 

Terug
Bovenaan