Juli 2022

Ook onlangs positief getest? En wil je het wel van de daken roepen? Of juist wat onzeker? Lijkt het je fijn om met andere aanstaande (en bestaande) moeders die uitgerekend zijn in juli 2022 je smart te delen en vind je het prettiger op een wat kleinere fb groep, wordt dan lid van juli 2022 mamma’s! Met een max van ongeveer 50-75 anderen.

Nou! Ik zie het idd! Gister was die nog wel te vinden… heb me rot gezocht bij instellingen maar hij staat gewoon op zichtbaar…misschien is die nu te vinden nu ik er wat berichten in heb geplaatst?

Ik zie wel een hele grote groep, maar bij mijn eerste zat ik ook in zo’n kleiner groepje en daar echt heel leuk betrokken contact aan over gehouden!

…. En anders moeten we maar constateren dat ik er gewoon niet goed in ben hahaha… en dan hopen dat iemand anders een kleine fb groep wil starten ?

Na 2,5 jaar zwanger van ons eerste wondertje?
gisteren getest met clearblue en gaf aan 1-2 weken.
uitgerekende datum 12juli ?

heb het gevoel wat menstruatie krampen te hebben, en zeer gevoelige borsten, wie nog meer? Of wat zijn jullie symptomen? 

Hoi hoi! 
Gefeliciteerd allemaal! 
Ik mag me ook aansluiten bij dit groepje! Afgelopen zaterdag had ik een positieve test. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik nu 5 weken in verwachting en ben ik 4 juli uitgerekend.
Vorige maand had ik een hele vroege miskraam. Die zwangerschap voelde direct al "niet goed".Mijn gevoel klopte dus. Gelukkig word ik heel "makkelijk" zwanger en was het snel weer raak!
Deze keer voelt het allemaal anders. 
De hormonen kicken flink in?. Ik ben niet te genieten, slaap nu al slecht/onrustig en voel me al iets wat misselijk?. De ontbijt koek is alweer besteld voor op het nachtkastje en de flessen drink ontbijt staan al te wachten in de koelkast ✌?. 
Wij hebben al een kindje van bijna 2. Hij wil wel broer worden zegt hij en hij wil een "Suske". We gaan het beleven 

Hier ook net positief getest, vind het nu voornamelijk nog spannend.
@dromertje, gefeliciteerd, na zo'n tijd moet dat extra bijzonder zijn! Hier ook dit soort 'klachten' mede daarom ook het gevoel dat het elk moment mis kan gaan, al wéét ik dat het heel normaal is en ik me niet zo druk moet maken.
Is het voor de rest van jullie je eerste kindje of al meer kids rondlopen?

Terug
Bovenaan