Juli 2022

Wat fijn al die goede echo's. 

wie heeft er nog de ultieme tip voor alcoholvrije (droge) bubbels? Met kerst een paar alcoholvrije wijnen uitgeprobeerd maar ik vond alles te zoet.. 
Fijne jaarwisseling allemaal!

Hallo allemaal,
Ik ben 12 juli 2022 uitgerekend. Eerstje kindje. Vind het allemaal erg spannend en heb de zwangerschap ook wel onderschat in het eerste trimester. Ik ben echt extreem misselijk geweest de afgelopen 6-7 weken en extreem vermoeid. Hopelijk gaat het vanaf nu (week 13) beter. 
Ik heb zelf geen Facebook overigens. Is dit forum zelf ook actief of minder? 
Groetjes!

Hey gefeliciteerd!
Wat vervelend zeg de misselijkheid en vermoeidheid! Hopelijk gaat het idd de betere kant op.
Het forum is idd vrij rustig. Er is ook een app groepje gestart daar zitten we nu met 3dames in...

Hi dames!
ja het is hier rustig, was bij mijn vorige zwangerschap heel anders. Hoop dan altijd maar dat het met iedereen goed gaat. Misschien nu velen de mijlpaal van 12/13 weken hebben bereikt dat iedereen wat actiever wordt? 
Ik had deze week de termijn echo en bleek toch een week verder te zijn, dus dit weekend al 13 weken! Tijd vliegt!
volgende week dus al de 13 weken echo, ben heel benieuwd hoe dat is.
groetjes!

Oh dat meen je! Dat is ook wel lekker dat je ineens een week cadeau krijgt!
Met mij gaat alles goed, ik heb volgende week ook de 13 weken echo. Toch spannend weer!
Ik verwacht maandag of dinsdag de nipt uitslag...

Succes met de echo!

Ja was wel even schakelen want dan ben je 'opeens' een week verder..  maar helemaal prima natuurlijk!
13-weken echo was goed, op naar de volgende mijlpaal!

Hallo allemaal,

Ik zal ook eens een berichtje plaatsen.. ik ben elzelien, moeder van 2 dochters 6 en 4 jaar. 18 juli 2022 uitgerekende datum. Zo benieuwd of jullie je kindje al voelen?!. Bij de vorige zwangerschappen al vroeg, nu nog niets.. kan niet wachten! Maakt me onzeker laatste 1.5 week omdatk geen klachten meer heb qua misselijk spugen etc en bij de meiden wel tot 18 weken aan de emasefene.. mn zus kwamen ze 4 jaar geleden achter met 19w dat kindje niet meer leefde. Misschien zit dat er ook wel achter. Ben blij al het volgende week vrijdag is, dan weer controle bij de verloskundige! En wie weet, voel ik de kleine vanavond al wel!

Terug
Bovenaan