Juli 2022

Gefeliciteerd allemaal! Hier ons 2e kindje (3e zwangerschap) met het rondlopen van een 2,5jarige. Vreselijk spannend en onzeker weer die eerste weken! En verschrikkelijk om het nog even geheim te houden ? iemand suggesties/interesse hoe we het het beste aan kunnen pakken met een kleinere fb groep?

Hi, van harte gefeliciteerd allemaal!

Ik heb op 24 oktober al mijn eerste positieve test gehad en ben vandaag 4 weken en 4 dagen zwanger, dus was er vroeg bij. Ben 7 juli uitgerekend en heb op 24 november mijn eerste echo! Het is ons eerste kindje, dus we hebben geen idee wat ons te wachten staat! We zijn nu ook al aan het nadenken over hoe we het aan onze ouders gaan vertellen (dat willen we na de eerste echo doen). Hebben jullie misschien leuke ideeën?

[quote quote=10500030]Na 2,5 jaar zwanger van ons eerste wondertje?
gisteren getest met clearblue en gaf aan 1-2 weken.
uitgerekende datum 12juli ?

heb het gevoel wat menstruatie krampen te hebben, en zeer gevoelige borsten, wie nog meer? Of wat zijn jullie symptomen? 

[/quote]Gefeliciteerd! ? Hier precies dezelfde symptomen en gelukkig (nog) niet misselijk. Vind het wel fijn, voelt als een soort bevestiging ☺️

Gefeliciteerd allemaal!
Vorige week positief getest, als het goed is rond 3 juli uitgerekend van ons tweede kindje ?
17-11 de eerste echo, spannend!

Gefeliciteerd !! Zo spannend allemaal dames.
Ik heb zojuist de verloskundige gebeld en ivm 3 eerdere miskramen krijg ik nu vervroegd een echo bij 6+4 weken.
20 november ???

Ja helaas zie ik hem nog niet...
Maar ik ben dus ook net zwanger. Ik heb al 3 zonen (oudste is al 18, jongste 14) dus ik ga echt weer een hele andere periode in. 
Vol verbazing was ik nu al in de tweede ronde zwanger. Erg blij samen met mijn vriend en weer heel spannend allemaal. 

Groetjes Irene 

Zitten jullie anders al in die grote juni/juli 2022 groep? Anders kunnen jullie me van daaruit een privé berichtje doen en dan kan ik je mogelijk toevoegen en hopelijk komen we dan tot een gezellig groepje! Ik zie dat er in de grote groep maar 1 Janine (ik dus) zit ? dus dat kan niet missen!

Terug
Bovenaan