22juni hadden we onze 1e echo met 10 1/2 week zwangerschap . Nu blijkt dat het een missedabortion is. Omdat het hartje gestopt is met kloppen rond 8 1/2 wkn. De verloskundige adviseerde om een miskraam af te wachten. 24e toch in het ziekenhuis geweest en tabletten voor geschreven gekregen. Gelijk smiddag 4 ingebracht . Binnen een half uur begonnen de krampen al. (Half5) . Maar wat ik vrij heftig vond is dat de bloeding kei heftig was. Stroomde er echt uit (sorry details) en echt vuist grote stolsels elk kwartier. rond half 10 heb ik de vrucht/embryo verloren en gezien. Zonder vlies enz. Bloeding bleef aanhouden tot snachts. Ziekenhuis spoed polie geweest hebben ze Met echo gekeken en zagen waarschijnlijk alleen nog bloed in de baarmoeder. Stukje weefsel er nog uit gehaald met tang. Maar nu komt het mooie... tm dinsdag was de bloeding bijna over . Beetje slijm en bruinverloes. Dus vandaag woensdag ga ik weer werken (winkel) word de buikpijn weer kei erg. Echt krampen en komt er nieuw bloedverlies . Zeker 3x per uur aardig bloedverlies felrood. Niet zo erg als de miskraam zelf (kraan effect) maar wel erger als de dagen er na. . . Nou vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn? Is dit normaal dat het weer wat erger kan worden? Komt het door de niet natuurlijke opwekking ? Verloskundige zegt dat ik me pas zorgen moet maken als het weer ernstig is. . Maar dit is ook goed vervelend. . Iemand ervaring? Soort gelijks? Ik ben er klaar mee lichamelijk. . Dit zou ons eerste kindje worden en geestelijk zitten we er ook aardig door heen maar het zou een geruststelling zijn als het lichamelijke "erbij" hoort.. en snel over is. sorry van het hele verhaal maar moet m'n ei kwijt. Omgeving zegt je bent nog jong ,komt goed , volgende keer beter . ..