Jullie mening graag: wel of niet de babyfoon aan 's nachts?

Hai,

Wij hebben de babyfoon altijd aan waar we ook zijn in het huis. Klinkt overdreven maar ons voelt dit goed. Komt denk ik voornamelijk omdat ons meisje blauw aangelopen is opgenomen in het ziekenhuis toen ze 2 maanden was en omdat we haar zusje zijn verloren tijdens de zwangerschap. De angst zit er dan wat meer in zeg maar. Gelukkig worden we niet wakker van allerlei geluidjes. Ik heb meer last van mijn snurkende man

x ing

Nou ik heb nu een paar dagen de babyfoon 's nachts niet aangedaan en dan ging goed. De 1e nacht lag ik wel steeds goed te luisteren en was bang dat ik haar niet zou horen maar toen ze ging huilen hoorden we dat echt wel. Vannacht heeft ze lekker doorgeslapen alleen wel vroeg wakker, 6 uur. Maar goed ik vind het dus wel prettiger zo zonder babyfoon.
Maar ik vind ook dat iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt!
Bedankt voor jullie reacties,
groetjes van Sonja

Wij hebben de babyfoon alleen overdag aan. Dan ligt Lotte boven te slapen en wil ik haar goed kunnen horen.

's Nachts staat haar deur en onze deur open. Er zit nog een slaapkamer tussen onze kamers, maar ik hoor haar prima.

Groetjes, Marisa

Hoi,

Wij deden alleen in het begin de babyfoon snachts aan. Dat kwam omdat ik graag nog wat wou horen als ik ging slapen... als was het maar een klein piepje.. dat stelde me gerust.
Nu gebruiken we hem alleen als de buren op passen....
En mocht Kyra wakker worden... tja dan moet echt mijn mannetje uit bed want naast mij kan je een bom laten ontploffen... Vind dat af en toe best lullig maar ik kan er echt niets aan doen.
Eerder werd ik altijd al wakker als ik maar een piepje hoorde maar de laatste tijd...

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan