Jullie Moderator

eigenlijk hoort t laatste stukje er niet bij , was er niet echt met mijn hoofd bij maar kan misschien wel handige info zijn ;)

Groetjes JGmom02

quote: JGmom02 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-07-2008 22:36:49'));

@ Summeke

ik heb net gelezen  dat ze bezig zijn om te kijken hoe het forum aangepast kan worden
Daarbij blijft het een openbaar forum welk voor iedereen toegankelijk is dus is het je
"eigen zaak"om je privacy te behouden dat kan door je persoonlijke gegevens oid niet zomaar hier neer te zetten .

Wat mij betreft wordt het een phpBB forum... (zie http://www.phpbb.com/). Die zijn het allerhandigst, is mijn ervaring... Is ook veel overzichtelijker, daar kan je voorgaande posts gewoon teruglezen, kan je zelf kiezen of je wel of niet je emailadres zichtbaar maakt, kan je andere forumleden privéberichten sturen en kan je draadjes op slot doen als dat nodig is. Verder kan je zien welke berichten je al wel gelezen hebt en welke niet. En zo zijn er nog véél méér voordelen aan...

ik weet het , ken het heb al jaren een phpbb forum misschien komt ie er wel je weet t niet (en ik ook niet ;) )

bedankt JGmom02  voor de verduidelijking.hahaha... ik snapte in eerste instantie niet wat je met je  tweede deel fvan je antwoord bedoelde....nu wel. Ik wist namelijkj (omdat ik in het verleden op het forum van flair actief was) dat het mogeljik was een topic vast bovenaan te zetten....Dit heb je nu gedaan :) erg duidelijk.

fijn dat er een moderator aanwezig is.

groetjes

Hoi,

misschien een stomme vraag maar wat is een moderator?

Groetjes

AnneGeddes

Hoi Annegeddes,

Een moderator is er om vragen van forumbezoekers over dit forum te beantwoorden. Ook houdt een moderator (als het goed is) een beetje in de gaten dat het allemaal leuk en aardig blijft hier. Nu heb jij een vraag gesteld, maar krijg je geen antwoord van de moderator. Vraag me ondertussen wel een beetje af hoe dat zit... Vakantie??

Groetjes, ikke

Hoi MissX_1983,

Waarschijnlijk is er nog niet geantwoord op de vraag omdat het misschien niet opgevallen is en er is een speciaal onderdeel voor vragen aan de JGmoms.

Groetjes,

JGmom05

Ik had een vraagje of jullie niet een banner zouden kunnen ontwikkelen voor de N.O.D.ers (e.d.)  we voelen ons nu zo een beetje kleurloos, daar in ons topic al zovele zwangere zijn en het sinds de banners er zijn het  er veel leuker uit ziet. Nu moet je ze zeg maar ergens anders weghalen (Lees stelen).

Groetjes.......

Terug
Bovenaan