Jullie Moderator

Hallo Moderator,

Ik ben hier nieuw en zou graag willen weten waar NOD en OD afkortingen voor zijn!

a.

Anathema, ben geen moderator, maar wil wel even antwoord geven op je vraag.
NOD is Niet Ongesteldheids Dag. Dus de dag dat je ongesteld moet worden, maar dus NIET wil...

OD is OngesteldheidsDag...dat is voor meiden die nog niet voor het echie begonnen zijn en dus gewoon ongesteld gaan worden.

Je kan het ook rustig in een topic vragen hoor, er zijn heel veel meiden die het uit willen leggen! HA is trouwens HuisArts. BBZ is een buitenbaarmoederlijke Zwangerschap.

Veel plezier op dit forum!!

Liefs Joepie

Dank je wel! Volgens mij waren er nog wel meer afkortingen die ik niet wist maar ik kan wel raden. Ik neem aan dat MM medische molen betekent? En RDtjes rode duiveltjes? Grappig hoe er op zo'n forum een hele nieuwe taal ontstaat!

Hallo JGmom02,

Ik heb ff een vraagje; ik heb sinds 2 dagen dat ik het onderwerp van een discussie noet kan zien, pas als ik ee keer op de naam van degene die het onderwerp gestart is klik krijg ik te zien wat het onderwerp is. Je kan je mischien wel voorstellen hoe lastig dat is! Ik vroeg me af of dit euvel al bekend was en of er iets aan gedaan kan worden!

Groetjes Sannie

Hallo JG mom

Het is inmiddels alweer 6 dagen geleden dat ik je een vraag gesteld heb en ik zie nog steeds geen reactie. Ik moet zeggen dat ik dit toch wel jammer vind en me ook een beetje afvraag wat je functie voor een nut heeft als er gewoon niet op vragen gereageerd word....

Het probleem blijft zich voor doen en ik neem toch aan dat ik niet de enige ben met problemen met het forum dus bij deze nogmaals; is het probleem bekend en word er op korte termijn nog iets aan gedaan denk je?

Alvast bedankt(als er nu tenminste een reactie komt),

Sannie75

Hoi Sannie75,

Ik kan je op dit moment niet vertellen wat het probleem is wat jij ervaart met het forum!
Ik zelf heb hier geen last van en we hebben verder geen klachten gehad.
Daarom denk ik dat het aan je pc ligt? Heb je al bij een andere pc ingelogd en gekeken of je er dan ook last van hebt??

Groetjes,

JGmom05

Hoi JGmom 05,

Hartelijk dank voor je reactie! We hebben het thuis nog op een andere computer getest en daar gaf het idd geen problemen, sorry het zal dus idd wel aan onze laptop liggen.

Groetjes Sannie

Terug
Bovenaan