Jullie slikken toch wel foliumzuur he!?

Hallo,

Ik slik ook al vanaf januari foliumzuur, ben nu aan de 3 pot bezig.
Heb foliumzuur van het kruidvat, vitaal zwanger.
Ik heb de pillen in een gewone vitamine pillen pot gedaan.
Mijn zussen komen ook wel eens bij ons in de badkamer en ik was bang dat ze de pillen zouden zien. Ze staan gewoon langs mijn tandenborstel.

Nu ging mijn vriend op vakantie en nam matuurlijk mijn pillen mee.
Foutje.

Groetjes,

Ilse

Hoi,

Geeft niets hoor om het nog eens te benoemen want het is natuurlijk super belangrijk!!
Ben zelf helaas al bijna aan mijn 3e pot toe!!! Dacht dat ik af was van pilletjes slikken. Maar oke, dit is tenslotte voor een goede voorbereiding en daar doen we alles voor of niet dan?
Hoop dat ik niet aan mijn 3e pot hoef te beginnen.

Groetjes Ineke

Tuuuuuuurlijk!!!!
Gravitamon staat in het keukenkastje, zodat ik het keurig direct   na de maaltijd kan innemen. Er zitten wat extra vitaminen in, dus da's mooi meegenomen!!

(ben trouwens nieuw op het forum, lees al een weekje mee over het wel en wee. Ben 29, zit in de 2e ronde voor de 1e).

Ja ik slik ook al maanden foliumzuur. Maar ik slik sinds deze ronde ook een ander kruidje en dat is Ashwaganda en Shatavari van VITOTAAL.   Dit kun je bij een reformzaak of natuurwinkel, de tuinen krijgen. Shatavari betekent "zij die honderd echtgenoten beheerst".  Dus jullie weten wat jullie te doen staat!

Hoi Suuske,
Klinkt als een sprookje uit 1000 en 1 nacht, maar waarvoor gebruik je dat dan?
Groetjes

hai hai,

Ik slik ook elke dag een pilletje, alleen ben ik er pas mee begonnen toen ik ook echt gestopt ben met de pil. Mijn vriend en ik hadden het er al eens over gehad om te stoppen maar toen ik net in mijn stopweek zat hebben we de knoop doorgehakt, en toen ben ik ook met het foliumzuur begonnen. Dat kan toch geen kwaad he als je pas foliumzuur gaat slikken als je met de pil getopt bent(inplaats van een maand voor dat je gaat stoppen met de pil?)

groetjes Annemiek

Hoi Annemiek, het gaat er, volgens mij, om dat je al foliumzuur slikt voordat je daadwerkelijk zwanger bent. Het kan natuurlijk dat het nu gelijk de eerste raak is en dan ben je dus al aan de folium begonnen. Goed dus hoor.

Liefs

Erg fijn dat nog eens genoemd word hoe belangrijk foliumzuur is! Ook hier wordt trouw elke dag een pilletje van het Kruidvat naar binnen gewerkt!  

Liefs, Miran

Terug
Bovenaan