JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hey meiden!

Sorry dat ik er een paar dagen niet geweest ben, maar ben zoveel van huis geweest dat ik gewoon geen kans heb gehad om te schrijven. Vanmorgen keek ik hier, maar waren al onze berichtjes vanaf november weg! Nu staat alles er weer, maar is hetgeen wat ik vanmorgen geschreven heb weer weg....

Pff, wel een hoop bijlezen zeg!

@Hopje, meis wat ontzettend kl#te zeg, weer die stomme rd's!  Kan me zo voorstellen dat het je frustreerd dat er hier zoveel zwanger raken. Misschien zit je ook wel helemaal niet te wachten op al onze verhalen over echo's enzo... Meis ik ga weer heel hard voor je hopen en duimen hoor.

@Puk, nog steeds geen rd's! Das een goed teken zeg! Ik heb goed hoop hoor!

@Sylvia, oh meis, je bent echt wel hartstikke zwanger hoor!!  Dus toch de echo verzet. Je hebt wel gelijk dat je dan meer kans hebt wat te zien. En weet je, die test is positief, dus nu moet je er gewoon vanuit gaan dat alles goed zit tot het tegendeel bewezen is, toch!? Echt super voor je! Maar ik kan me wel voorstellen dat je het spannend vindt hoor, dat heb ik al, zonder dat ik heb meegemaakt wat jij hebt meegemaakt.

@Janien, hoe is het met Guus? Wanneer hebben jullie ook alweer examen? Of was dat al geweest?  En je hebt de slaapkamer 'even' opnieuw behangen, haha! Alsof het niets is! Kom je hier de boel ook even doen? Haha! Spannende week voor je. Ik duim!

@Salsa, goed dat je meedoet aan MvM! Leuk boek is dat he?! Moet wel zeggen dat ik het 's nachts soms best irritant vind om half slapend in die kan te plassen, haha! Moet er de laatste tijd 's nachts soms twee keer uit! Maar goed, het is voor een goed doel en daar hebben we veel voor over. Vervelend dat je steeds zo misselijk bent. Helaas weet ik wat je doormaakt...

@Chris, fijn dat het goed met je gaat. Hou je het nog een beetje vol tot Kerst?!  Oh ik heb ook heel erg gevoelige borsten. Alsof ze gekneusd zijn, zo voelt het! Kan niet eens meer op m'n buik slapen, maar dat moet ik toch langzaam aan gaan afleren... Lekker dat je bijna een weekje vrij bent!

@Luxx, leuk dat je er weer even was. En fijn dat het goed met je gaat! Hopen op snel een dikke streep en dan weer wachten he... Zo vervelend! Ik blijf voor je duimen hoor!

@Eva, ik vind Noppies ook een heel leuk merk. Heb laatst nog een heel klein spijkerrokje ervan gekocht voor m'n nichtje van een paar maanden. Zo schattig! Groei je al hard?

@Bion, wat fijn dat je goed met je vriend hebt kunnen praten zeg. Das echt nodig af en toe en helemaal na wat jullie hebben meegemaakt. En lekker uit eten geweest!

@Janneke, wauw wat ben jij mooi zwanger zeg! Heb even op Hyves gekeken, wat een mooie buik! Wou dat ik alvast zover was, hihi! En wat super dat de uitslag van het onderzoek goed was, een hele opluchting of niet!?

@Liss, meis je bent druk druk. Gelukkig komen de feestdagen eraan en dan kun je lekker ontspannen. En daarna de sleutel van jullie nieuwe huis!

@Judith, hey wat leuk dat je even langs komt! Fijn dat het zo goed met je gaat zeg! Wat gaat de tijd snel, 22 weken alweer! Geniet er lekker van he!

@Mieka, meis wat shit zeg deze onzekerheid! Wat lief trouwens je katje! En een schat! Wij hebben vroeger thuis ook katten gehad en dat geblaas naar elkaar verdwijnt echt met een paar dagen hoor! Komt helemaal goed! Oh hou je ons op de hoogte? In principe maakt het niet heel veel uit met welke urine je test. 's Ochtends is het wel geconcentreerder. Maar wanneer heb je voor het laatst getest dan??????
Ik zou er elke dag een gedaan hebben, hahahahaha!

Nou, hier gaat het verder hartstikke goed! Ben wel veel misselijk en heb vannacht weer overgegeven. Op dat moment voel ik me echt vreselijk, maar later kan ik er weer om lachen. Het hoort er allemaal bij! Zoals ik al schreef doen m'n borsten ook echt pijn. Is dat normaal? En ze jeuken ook heel erg, maar ik kan ze amper aanraken, zo gevoelig! Heb verder bijna geen eetlust, moet mezelf echt dwingen om telkens wat te eten. Moet nu niet eens aan de Mac denken, das raar!!!

Heb vanmiddag de laatste afspraak met m'n scriptiebegeleidsters gehad. Ze zijn erg tevreden, joepie!! Ik pas nog een paar laatste dingen aan morgen, maar dat hoeven ze niet eens meer te zien. Ik mag het uitprinten en inbinden!  Ben zo blij! Zij regelen nu een tweede beoordelaar en dan vindt in januari het eindgesprek plaats. Maar eerst lekker op vakantie straks en ook nog jarig!

Liefs, ikke

@Sabien, hoe is het met jou? Wanneer is je NOD precies?

@Missx: zal wel een super gevoel zijn dat je scriptie nu af is! Gefeliciteerd! Mijn buikje groeit al ja, gister opeens een hele erge steek in mijn onderbuik. Bandenpijn? Daarna nergens last meer van gehad. Hmmm.. Over de pijn in je borsten: dat had ik ook! Vooral als ik ergens tegen aan kwam met ze, dan verging ik. Nu doen ze eigenlijk alleen nog maar pijn als ik een tijd op één zij heb gelegen, dan voelen ze, zoals jij al zei, erg beurs. Wat ik nu heel erg heb is dat ze jeuken, niet echt fijn als je aan het werk bent haha! Wat balen dat je zo misselijk bent! Ik heb gister voor het eerst gespuugd, ik hoop dat het daarbij blijft! Wat voelde ik me beroerd zeg. Kan me voorstellen hoe jij je dan moet voelen!

He Meiden,

Even een kort berichtje van mij.
Was raar vanochtend. Alle berichten weg... vanaf eind oktober. Maar ze zijn er weer!
Volgens mij heerst er iets.... Ook ik ben ziek thuis. Verkouden, keelpijn, hoofdpijn. Heel rustig aan gedaan vandaag. Wel neusspray gebruikt, alleen een soort zoutoplossing, dat mag. Verder vandaag 1 paracetamol. Dat mag toch??? Af en toe een paracetamol? Ik weet dat je niet van die ibruprofen mag enzo.....

Eva: Ja, lekker he? Morgen alweer 13 weken, ik ook! Af en toe steken. Soms als ik heel hard nies of me uitrek dan krijg ik ook wel eens een steek. Volgende week mag ik weer naar de vk. Hartje luisteren en gewone controle. Zal het dan meteen vragen. OOk nog maar 3 weken mvm. Ben er ook wel een beetje klaar mee.

Janneke: Gelukkig geen zwangerschapssuiker!! Dat scheelt weer. Maar krijg je dan nog te horen of je dan zoveel vruchtwater hebt?

Missx: Yes, bijna klaar met scriptie! Lekker gevoel, of niet?

Memke: Meid, balen zeg! Sterkte, doe het rustig aan.

De rest"sorry, reageer later wel een keer. Ga nu weer verder met bankhangen en slapen.

Liefs
Ryanne

Hallo Meiden even korte reactie van mij,

@Puk oei nog steeds geen RD tjes spannend!

@EvaB dus even lekker verwend met leuke kleren. Daar heb ik ook zooo zin in! Wel goed voor jezelf zorgen hoor. Beterschap!

@Biondaatje fijn dat jij en je mannetje even goed gepraat hebben. Was het een lekker etentje?

@Sylvia wat super dat je naar de diepvriesdames bent geweest!

@Janien deze week je NOD! Spannend ik duim voor je.

@Jannie Jeetje meid wat heb jij een giga buik. Echt niet te geloven voor 25 wk. Wel fijn dat je geen suiker hebt. dat hoor je idd wel vaak als je veel vruchtwater hebt.

@Hopje wat balen dat je RD tjes doorgebroken zijn. Elke keer weer even slikken weet ik uit ervaring. Maar hoe vaker het gebeurt hoe minder erg het is.

@Liss ga je nog wat leuks doen in je vakantie?

@JWW Hallo Ik ben salsa, fijn dat het goed gaat met je zwangerschap. Maar wat had je dan aan het begin van je zwangerschap?

@Mieka Wat leuk een jong katje. Ga straks direct even kijken op hyves. Jammer dat het nog niet zo goed gaat met de andere twee. Maar wel begrijpelijk natuurlijk, want katten willen altijd graag hun territoruim beschermen. Volgens mij kan je het beste met ochtendurine testen. Hoewel er met veel testen de hele dag wel gestest kan worden zit er idd in je ochtend urine geloof ik het meest hcg.

@Christy Hoe is het verder met je? Naast de steekjes en krampen nog ergens last van?

@Missx oooo meis ook al zo misselijk! bah niets aan! Ik heb precies het zelfde en kan niets verzinnen waar ik nou zin in zou hebben. Dat van je borsten dat heb ik precies het zelfde, ook jeuk en mega gespannen en pijn.

Super dat je je scriptie af hebt! Lekker in binden en weg ermee! Vakantie!

@Puk vet spannend! Wel buikpijn maar niet ongi...hmmmm.

Nou vandaag m'n baas maar eens gebeld, ik had vanmorgen eerst drie keer overgegeven en toen met emmertje en al in de auto. M'n collega's allemaal bezorgt, ik zag er niet uit volgens hun. Ik heb maar gezegd dat ik nog niet helemaal beter was. Daarna naar patienten waar ik stond te kokhalsen en waar bijna over m'n nek ging. Ik heb met m'n baas afgesproken dat ik eerst alleen nog maar even op kantoor werk en ook iets later begin. Ik voel me nu al helemaal fysiek uitgeput door het overgeven en minimale eten.Kan er zo niet echt meer van genieten. Hoop dat ik er straks weer om kan lachen....

Wel jammer dat m'n baas het eerder weet dan m'n familie. boehoe     wat voel ik zielig....sorry voor m'n gezeur maar moest het gewoon even weer kwijt.

Nou ik ga lekker slapen nu. Weltrusten voor iedereen!!!!

Hoi Meiden,

Bij mij zijn de regels doorgekomen, Mijn NOD was vorgie week woensdag, toen niets, donderdag avond een beetje bruine afscheiding, vrijdag en zaterdag ook. Maar zondag alles rood. Op een of andere manier had ik het ook niet verwacht. Ik weet alleen niet wat ik nu voor cylcus moet tellen normaal 28 dagen, dat was woensdag maar nu is het zondag pas echt doorgekomen. en dat weet ik ook mij vruchtbare dagen niet. Weten jullie dat.

Het is erg druk voor de kerst vanalles aan het afwerken en thuis ook druk bezig, binnendeuren geplaatst, plinten, betongestort. Ik zit niet stil. Maar zondag zat ik er doorhen.

Als ik jullie niet meer spreek. Fijne kerst en geniet van familie en vrienden om je en ben benieuwd hoe jullie families op het nieuws gaan reageren.

Groetjes maaike

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Puk
28
17 december
6
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
20 december
6
1

Rianne31
27
22 december
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21
24 december
1 (na MK)
1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Hopje
28
17 januari 2009
6
1

Memke

Maaike
29
????
4 (na MK)
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Salsa
?
?
??

Sylvia
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dgn
17.00

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex
23 dec
intake
.......
...... uur

Christy
30 dec
intake
7 weken en 6 dagen
19:00 uur

Salsa

Sylvia
9 jan
1e echo
8 wkn
09.30 uur

@Maaike, wat vervelend van je rdtjes. ik heb het lijstje voor je aangepast. voor het uitrekenen van je nieuwe nod zou ik het gemiddelde nemen van al je cyclussen. hoe je je vruchtbare dagen uitrekent is lastig. misschien aan de hand van ovutesten??? succes meid.

wat is het hier trouwens onwijs rustig vandaag. iedereen is zeker druk voor de laatste dingetjes voor kerstregelen? ik in ieder geval wel. volgende week gaan we het nieuws aan de ouders vertellen dus nog even een weekje geduld. pfff.

vandaag voor het eerst de flessen van MvM weggebracht. wat een gedoe zeg. kon eerst het hele adres niet vinden waar het heen moest. maar toch gelukt. had voor de zekerheid de flessen in een vuilniszak gedaan. nu dus weer een voorraad lege bussen thuis. kan ik weer mijn best doen.
verder weinig nieuws hier. ga nog even wat kerstcadeautjes inpakken voor onder de boom.

tot snel weer. liefs Christy

@Ryanne: joehoe! We zijn vandaag 13 weken zwanger, weer een "mijlpaal" haha. Ik hoop voor je dat je je weer een beetje beter voelt. Je mag trouwens gewoon paracetamol. Je moet het alleen wel beperken, ik geloof dat mijn collega er 3 per dag mocht toen ze zwanger was. Hier gaat het gelukkig weer een stuk beter. Vandaag ook weer gaan werken. Merk jij nu ook dat je minder moe word? Ik herken het trouwens hoor die steek tijdens het niezen, erg leuk als je verkouden bent, NOT! Wat leuk dat je volgende week naar de verloskundige gaat, weer het hartje luisteren. Wij gaan 29 december, ook voor controle en hartje luisteren. Inderdaad nog maar 3 weken MvM!!! Ben het ook wel een beetje zat. Ik moet nu elke nacht 3 x naar de wc, nou.. dan heb je er op een gegeven moment ook geen zin meer in. Hoe is het met je buikje? Groeit het al goed??

@Maaike: balen meis dat je rd'tjes zijn doorgebroken. Ik duim met je mee voor de volgende ronde!! Misschien ovulatietesten iets voor je? Dan weet je precies wanneer je vruchtbare dagen zijn...

Ik ben gelukkig weer beter! Vandaag alweer 13 wkn zwanger  Ik krijg ook mijn energie weer terug. Word steeds minder snel moe en heb nu zelfs genoeg energie terwijl ik vandaag toch best druk ben geweest op het werk.

Liefs Eva

Terug
Bovenaan