JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hallo iedereen

Maaike wat balen, daar wordt je niet vrolijk van. Ik denk dat je met   de ovu testen het beste je vruchtbare agen kunt meten. Ik heb ze via www.sensitest.nl besteld.

Salsa wat is dat rot zeg. Zoveel overgeven jeetje. Wat zul jij je beroerd voelen.

Puk al nieuws?

Ik heb net een kerstmarkt gehad op school, erg gezekkig maar ook wel erg druk. Maar de kinderen vinden dat geweldig dus daar doe je dat voor.

Verder voel ik me goed. Ik heb wel weer steekjes in mijn onderbuik en hele zere borsten. Dus ben wel erg benieuwd maandag. Denk dat ik zaterdag of zondag al ga testen. Spannend maar durf nu nergens meer op te hopen.

x

Hey meiden

Miss wat super zeg van je scriptie, dan valt er vast een hele last van je schouders!!
Kun je nu op en top gaan genieten!!

Puk, thanx voor de site! Hoe staat het trouwens met je NOD??? Ben wel heel nieuwschierig.

Jolanda?? Heb jij al meer nieuws?

Hier verder alles nog rustig, zit vandaag op dag 28 van mn cyclus maar heb nog nergens last van. Als ik zaterdag niet ongesteld ben dan ga ik zondagochtend testen.
Ik was gisteren trouwens een beetje opvliegerig. Kon helemaal niks hebben en was overal te laat voor, of dingen gingen verkeerd. Irritant! Iemand hier bekend mee?
Hoop zooo dat ik zwanger ben!!

Nou meiden ik moet zo werken.

Fijne dag allemaal!!

liefs

Hey hallo,

@Puk: Hoe gaat het met je? Ben zoooo benieuwd!!!

X hopje

Hey meiden!

Bijna weer een topic vol! Wie zou de eer hebben om een nieuwe te openen??

@Puk, hoe is het????

@Eva, ik hoop voor jou dat het bij die ene keer blijft! Ook al hoort het erbij, het is toch niet echt fijn, misselijk zijn en overgeven.

@Ryanne, niet lekker in orde, bah! Ik hoor het veel, denk ook dat het heerst. Niet leuk zo voor de feestdagen. Maar beter nu dan met de feestdagen! Je mag idd gewoon paracetamol hoor. Ze raden aan om een zetpil van 1000 mg te nemen. Dat slaat sneller aan (zeggen ze)... Beterschap!

@Salsa, wat vervelend zo zeg! Groot gelijk dat je het rustig aan oppakt. En tja, dat je baas het eerder weet is natuurlijk minder, maar in dit geval kan het niet anders joh. De verrassing is er straks echt niet minder om! Hopelijk voel je je snel beter meis!

@Maaike, he shit balen kl#te dat je ongi geworden bent!  Je nieuwe cyclus begint op de dag dat het echt is doorgezet. Dan begin je dus met tellen. En tja, van hoeveel dagen moet je dan uitgaan. Das lastig. Of gewoon heel vele klussen (haha!) of misschien toch aan de ovulatietesten om alle kansen te benutten? Ik ga weer heel hard voor je duimen iig.

@Christy, haha wat een gedoe het met die flessen! Ik doe het ook telkens in het donker nu nog niemand het weet. Maar dinsdag de echo en vanaf dan mag iedereen het weten en hoeft het niet meer stiekem. Is het wel een beetje bij jullie in de buurt of moet je er helemaal voor omrijden? Ik kom er praktische elke dag langsop en het is in het dorp waar m'n schoonouders wonen, bij m'n eigen huisarts.

@Rianne, spannend voor jou! Kan me voorstellen dat je nergens meer op durft te hopen. Maar dan hoop ik wel voor je, haha! Meteen laten weten als je getest hebt he!?

@Janien, en voor jou ook super spannend! Hoop het ook zo voor je! Ik duim!

Hier gaat alles prima. Ik ben morgen en zaterdag veel van huis en heb dan denk ik geen kans om hier te schrijven. Maar probeer er zondag weer te zijn. En dan wil ik heel veel goed nieuws zien hoor!!

Liefs, ikke

hey girls

was ik ook weer even.......

jeetje bijna deel 5 alweer!!

@ puk,je houd ons in spanning,hopelijk heb je goed nieuws!

verder heb ik weinig te melden eigelijk
we hebben het nieuws over mijn zwangerschap nu niet meer geheim gehouden
mijn buik begint nu al aardig te groeien...

nou meisjes
fijne avond!

Terug
Bovenaan