Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey Hopje

Ik doe het dus rectaal.. tjsa.. ik denk gewoon dat dat het beste is. Leuk is anders maar goed het is voor een goed doel zeg maar. Haha
En ik heb gewoon een simpele thermometer. Keer bij de Etos gekocht geloof ik of de DA.
Heb via Excel even een schema gemaakt zodat het straks heel makkelijk af te lezen wanneer mn temperatuur zakt en daalt. Schijnt namelijk dat je temperatuur voor je eisprong klein beetje daalt, nauwelijks merkbaar en de dag na je eisprong dat hij dan 0.3 stijgt. Heb het boek " Zwanger worden" daar staan wel handige tips in.

Hier verder alles dus goed. Hopelijk dat we morgen weer aan de klus kunnen. Haha
Vanmiddag weer werken, nadat ik een aantal dagen vrij was. Wel lekker hoor even weer bijtanken.
Nou meiden fijne dag allemaal.

liefs

Hoi Dames,

Mijn vriend en ik een goed gesprek gehad gisteren, alles uit gepraat, hij begrijp het wel. Hij is 2,5 jaar alleen maar met kantoor bezig geweest, ik kwam op en 20 ste op ofzo. Maar nu niet meer, als het raak was geweest in dit tijd dan had hij dat niet erg gevonden. Hij begrijp ook wel dat ik naar de dokter wil. Ik ga nu nog 1,5 jaar door met temperaturen en als ik dan geen duidelijkheid heb in mijn tabel dan gaan ik naar de dokter om te vragen of ik misschien iets niet ged doe. Nu wil mij vriend ook graag een kindje, hij is er nu nog meer mee bezig als ik, als we wandelen of zo, ziet hij al de geboorte borden in de tuinen staan, de vrouwen met zwangere buiken, de baby's en zo. dat is sinds 2 maanden. Voor hij kan het nu niet snel genoeg gaan. Maar we moeten toch wachten tot 10 febr. En nu kwam een buurvrouw ook nog zeggen dat ze zwanger is. Dat is nummer 7 in de wijk, en zondag 1 baby en maandag 1 en uiterlijk vrijdag nummer 3 in de wijk. (als het er vrijdag niet is moet ze naar het ziekenhuis.)

Puk: hoe voel je je, al misselijk of niet, hopelijk heb je er niet te veel last van.

Christy: hoe is het nu met je? Ziekenhuis op de hyes??

Memke: 3 feb. echo dat is volgende week al. Spannend of niet.

Liss: morgen echo dat is wel iets om naar uit te kijken of niet.

Voor de rest hoe gaat het allemaal met jullie? Zwanger of niet.

Hoi Dames,

Mijn vriend en ik een goed gesprek gehad gisteren, alles uit gepraat, hij begrijp het wel. Hij is 2,5 jaar alleen maar met kantoor bezig geweest, ik kwam op en 20 ste op ofzo. Maar nu niet meer, als het raak was geweest in dit tijd dan had hij dat niet erg gevonden. Hij begrijp ook wel dat ik naar de dokter wil. Ik ga nu nog 1,5 jaar door met temperaturen en als ik dan geen duidelijkheid heb in mijn tabel dan gaan ik naar de dokter om te vragen of ik misschien iets niet ged doe. Nu wil mij vriend ook graag een kindje, hij is er nu nog meer mee bezig als ik, als we wandelen of zo, ziet hij al de geboorte borden in de tuinen staan, de vrouwen met zwangere buiken, de baby's en zo. dat is sinds 2 maanden. Voor hij kan het nu niet snel genoeg gaan. Maar we moeten toch wachten tot 10 febr. En nu kwam een buurvrouw ook nog zeggen dat ze zwanger is. Dat is nummer 7 in de wijk, en zondag 1 baby en maandag 1 en uiterlijk vrijdag nummer 3 in de wijk. (als het er vrijdag niet is moet ze naar het ziekenhuis.)

Puk: hoe voel je je, al misselijk of niet, hopelijk heb je er niet te veel last van.

Hoi Dames,

Hoi Dames,

Groetjes maaike

Hallo Meiden,

Heb gister 2,5 uur gewerkt, na ja ben op m'n werk geweest. Maar ik was helemaal kapot toen ik thuis kwam. Ik snap echt niet dat ik daar zo moe van kan zijn. Ik heb aan mijn hoofd voorgesteld om met de Arbo arts een plan te maken hoe ik het weer kan opbouwen want ik ben anders bang dat ik over m'n grenzen heen ga. Ik merk wel dat niet iedereen er begrip voor heeft en ik zie sommige mensen denken, 'wat een aansteller'. Maar goed zelf dacht ik ook altijd dat zwangeren het een beetje erger maakte dan het was. Misschien goed als ik eens ervaar hoe het echt is om zwanger te zijn......

Verder is het goede nieuwe dat ik 2,5 kg ben aangekomen! Helaas nog wel misselijk maar als ik regelmatig blijf eten gaat het goed.

@Puk Ja een foto van de test is natuurlijk ook heel erg leuk!

Wel lastig idd als je al grote borsten hebt maar volgens mij gaan ze eigenlijk altijd wel groeien.

M'n zusje heeft ook maat D en kreeg E in de zwangerschap. Zelf heb ik een kleine B dus bij mij is een welkome bijkomstigheid ha ha.

@Chris Jeetje meid je zeurt helemaal niet! Het lijkt me niet niks om een Mk te hebben en dan zowel lichamelijk al psychisch. Volgens mij komen daar nogal wat heftige emoties bij kijjken. Misschien moet je even lekker voor jezelf kiezen en thuis blijven deze week. Maar goed dat voel je natuurlijk zelf het beste aan. En je mag natuurlijk altijd op dit forum lekker je verhaal doen!

@Biondaatje Bah vervelend hoor dat je zo misselijk bent. Ik hoop voor je dat het snel weer weg trekt.

@Missx gefeleciteerd met je afstuderen!! Feestje (zonder wijn).

@Maaike jeetje wel een heftig verhaal wat je schreef. Ik denk dat janien wel een beetje gelijk heeft en dat jullie gewoon eerlijk tegen elkaar moeten zijn want dan kun je er samen pas echt 100% voor gaan.

In iedergeval bespreken met elkaar wat je dwars zit en wat jij daarin graag wil toch?

@Rianne oei wel even schrikken weer als je bloed verliest gelukkig was het maar van korte duur.

Maar ik las laatst ook al dat als je zwanger bent je baarmoeder extra doorbloed is en dat je sneller kans hebt op kleine bloedingen. Ik hoop voor jou gerustheid dat het hier bij blijft. Maar goed gelukkig heeft de test je een beetje gerustgesteld.

@Rietjeh Jeetje al weer bijna je 20 weken echo, spannend! Dus je krijgt nu al echt een buikje? Het zal vast niet alleen komen door de chocola....haha

@Mexx wat fijn dat alles goed gaat met je kleintje. Wanneer was je eerst dan uitgerekend? Kan dat steeds verschuiven? Want ik heb de datum al door gegeven op m'n werk.

O ja nog voor het lijstje: Eva krijgt een Meisje, Rianne een Jongen en Liss een Meisje (denk ik). Maar ik moet erbij zeggen dat ik heeeeeel erg slecht ben in het gokken van het geslacht.

Nog een week plassen voor MvM ik moet heel eerlijk zijn dat ik het niet heel erg vind dat ik straks weer rustig op het toilet kan zitten ipv boven een maatbeker. Maar goed het was voor een goed doel.

We gaan waarschijnlijk voor de kast en commode van twinkle bij de baby dump. Het wiegje en bedje krijgen van mijn moeder (familie erfstukken). Begin het steeds leuker te vinden en m'n vriend is er ook zooooo blij mee. Die leeft gewoon op een rose wolk. Zelf heb ik dat niet zo exreem als hem maar het is leuk om te zien.

Dag meiden,

Liefs Amber

Hey Maaike,

Lees net dat je een goed gesprek hebt gehad met je vriend. Wel fijn toch? Dan kunnen jullie er weer samen verder mee ipv dat jij er mee blijft zitten.

Maar ik hoop voor je dat het voor dat je naar de dokter gaat al raak is, ik zal voor je duimen!

Liefs Amber

Ryanne          
Eva                        
Liss            

Janien
Meisje
Jongen
Meisje

Hopje
Meisje
Meisje
Jongen

Liss
Jongen
Jongen
Meisje

Maaike
Jongen
Meisje
Meisje

Christy
Meisje
Jongen
Meisje

Rianne
Meisje
Meisje
Jongen

Puk
Jongen
Meisje
Jongen

Eva
Jongen
Jongen
Meisje

Ryanne
Meisje        
Jongen        
Meisje

Mex
Meisje
Meisje
Meisje

salsa
jongen
meisje
meisje

@ salsa, gelukkig voel je je al wat beter! gewoon rustig aan doen hoor die moeheid hoort er ook allemaal bij

@ maaike, je hebt je bericht 3x geplaatst haha,fijn dat je mannetje zo reageerde!

-X-

Terug
Bovenaan