Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey hallo!

Pff, m'n eerste vrije avond deze week, dus nu maar eens even weer hier schrijven. Heb weer veel bij te lezen!

@Janneke, oh iedere keer als ik op Hyves of hier kijk, ben ik zo benieuwd! Het kan gewoon elk moment gebeuren, zo spannend!!

@Sylvia, heb je al wat roze gescoord?  En is het leuke nieuws al een beetje gezakt bij jullie? Zo te horen is het ook erg zeker dat het een meisje is! Ik sluit me trouwens bij Puk aan dat ik dit forum wel prima vind zo, maar dat als jullie willen verhuizen ik natuurlijk gewoon meega. Ik ben ook helemaal in voor een uitje! Lijkt me zo leuk om jullie te ontmoeten! Denk idd dat het een goed plan is even te wachten tot Janneke er 'klaar voor is' en dat we dan iets plannen. Leuk!

@Mex, wordt de babykamer mooi? Wat een leuke kleuren gebruiken jullie!

@Eva, oh die box die jullie hebben gekocht, daar waren wij ook helemaal weg van. Die is leuk! Heb je een witte of ecru kleur? Vermaak je je een beetje zo zonder je mannetje? Volgende week het kamertje, joepie!!

@Ryanne, goede tip van die hemeltjes! Wij zijn ook nog op zoek naar een leuke dus ik zal daar eens gaan kijken! Lijkt me zo heerlijk als je het kamertje echt kunt gaan inrichten en de kleertjes in de kast kunt leggen! Gaan de meiden straks samen doen met de kleertjes? Ik neem aan van wel toch in het begin? Hihi, straks haal je ze nog door elkaar! Ik ben het even kwijt (oh oh m'n geheugen....), maar is het nou een eeneiige tweeling? Wat leuk dat je Lynn noemt! Als wij een meisje zouden krijgen, hadden we haar Linn genoemd. We zijn nog steeds helemaal verliefd op die naam, dus we bewaren 'em nog even. Je weet maar nooit!

@Puk, hmm, bij onze vk is het vrij normaal dat je met 8 weken en daarna nog met ongeveer 12 weken een echo hebt. De termijn is dan toch beter te bepalen dan zo vroeg al. Wat leuk dat jullie kindje zo beweeglijk werd na het hoesten, haha! Je hebt nu dus een keuze gemaakt wat werk betreft. Maar wat blijf je nu eigenlijk doen? Of wil je dat liever niet zeggen hier? Wel in de orthopedagogiek?

@Bion, haha wat leuk dat je kindje 's ochtends zo duidelijk aan een kant ligt! Kun je niet zo'n foto op Hyves zetten?

@Luxx, fijn dat het beter met je gaat! Wat is dit spannend voor je zeg! Ik duim heel hard. Hoop het toch zo voor je dat het raak is! Je moet ons echt op de hoogte houden hoor! En zelf wel hoop blijven houden hoor, tot het tegendeel bewezen is!

@Liss, je hebt een begripvolle baas zo te horen, das mooi! En de klok gaat idd weer vooruit! Ik had er helemaal niet aan gedacht. Wel fijn dat het dan langer licht is, maar ik baal wel van dat uurtje minder slaap. Nu ben ik niet iemand die daar iets van merkt hoor, maar heb op het moment wel m'n slaap nodig!
Oei wat heb jij een pech met je gebit zeg! Gelukkig kunnen verdovingen tijdens de zwangerschap geen kwaad. Hoe zat dat ook alweer met foto's? Mogen die eigenlijk wel?

@Hopje, oh zo te lezen hebben jullie genoeg geklust, dus daar zal het niet aan liggen! Het wachten is weer aangebroken, vreselijke tijd! Hopelijk voor het laatst meis!

@Rianne, joepie!!! De mijlpaal is bereikt! Wat moet dat je een goed gevoel geven, die rottige 12 weken voorbij! Ben zo blij voor jullie. Goh wat leuk dat je vriendin na zo'n lange tijd ook zwanger is, heel speciaal vast! Kun je je man niet overhalen zodat hij toch het geslacht wil weten? Haha!

@Salsa, hmm nog steeds niet lekker in orde. Groot gelijk dat je lekker rustig aan doet. Toch jammer dat niet iedere vrouw zo makkelijk door de zwangerschap heen fietst... Maar helemaal geweldig dat met jullie kindje alles goed gaat! Wat balen dat hij/zij er verkeerd voor lag!

@Shanna, eindelijk gebeurt er nu wat he. Maar kan me voorstellen dat het een moeilijke stap voor jullie was! Hopelijk slaan die medicijnen gauw aan zodat je snel ongi wordt en dan kan het beginnen! Heel veel succes meis! En lekker blijven schrijven hier he!?

@Wenser, welkom hier! Je zit dus al in ronde 14, jeetje zeg. Heel fijn dat jullie serieus genomen zijn en dat er nu verder onderzoek gedaan wordt. Ook al heb ik  er geen ervaring mee, maar de uitslag van het zaad van je vriend klink mij als heel positief in de oren. Fijn! Ook al heb je geen getallen, ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat daar geen probleem zit.
Hopelijk kom je gauw met goed nieuws! Leuk dat je hier komt meeschrijven!

@Janien, morgen je NOD, oh wat super spannend!! Ik hoop het zo voor je! Denk wel verstandig dat je even wacht tot na het weekend. Maar oh wat duurt wachten lang!

@Maaike, meis toch, ik heb echt met je te doen! Wat fijn dat je de informatie hier hebt neergezet! Ik wist er niet veel vanaf. Ik moet zeggen dat ik het met de andere meiden eens ben wat betreft je vriend. Ook al bedoelt hij zoiets als een 'grapje', dat soort grapjes maak je niet. Ik wil me verder helemaal nergens mee bemoeien, maar als ik jou was, zou ik wel heeel goed nadenken over deze situatie...

Nou, volgens mij ben ik aardig bijgeschreven. Er wordt lekker veel gekletst hier, gezellig! Baal ervan dat ik niet zo actief mee kan doen als voorheen, maar blijf m'n best doen. En ik ben zeker in al jullie verhalen geinteresseerd. Vind het zo leuk dat we dit allemaal samen delen!

Hier gaat alles heel erg goed. Voel me prima en heb al een paar weken geen hoofdpijn meer gehad (afkloppen!). Morgen ga ik bij een drukkerij hier in de buurt zo'n 20 mappen met geboortekaartjes ophalen. Die mogen we dan het weekend houden en moeten maandag weer terug. Ben heel benieuwd of we misschien al een leuk kaartje kunnen vinden. Wel gemakkelijk nu we weten dat we alleen maar naar de jongens kaartjes hoeven kijken, haha! Ook ga ik zondag het ledikantje af schilderen, staat nu in de grondverf. Daarna kunnen we beginnen met het schuren van de grote kast en dan kan die ook geschilderd worden, leuk! En natuurlijk helemaal super dat we verder heel gericht kunnen gaan shoppen nu.

Fijne avond allemaal!

Liefs, Ikke

Hey dames!!

Wordt weer fanatiek geschreven hier, leuk!!
Heel even tussendoor een klein berichtje, dus helaas niet zo veel tijd om op iedereen te reageren;  ga zo lekker nog even half uurtje op de bank en dan naar bed! Moe! Net paar dagen vakantie gehad en dan toch nog moe haha
Hier nog altijd geen RD-tjes!! Na enig getwijfel nu toch maar besloten om morgen vroeg te gaan testen! Kunnen onze nieuwsgierigheid niet meer bedwingen!!
M'n man had eerst zoiets van joh dit hebben we ook al wel eerder gehad dat je iets over tijd bent, maar dat was nog voor de testen en temperaturen en was het meer gokken wanneer m'n NOD was, die is naar mijn idee nu toch veel meer gebasseerd op feiten dus toch wel erg spannend.
Laat het jullie uiteraard weten!! Alvast welterusten!

Liefs Luxx

Hey dames!

ZWANGER!!!!

Echt niet te geloven!! haha     Half uurtje geleden een   test gedaan en we hadden een plusje! Echt niet te geloven! Kan het gewoon nog niet bevatten,  staan springen in de badkamer!  
Temperatuur was al goed,  37,1 om kwart over 7, en toen  samen met m'n man een test gedaan. Eerst  heel lang alleen een '-' tekentje, maar heel lichtjes op een gegeven  moment ook een streepje  verticaal en dus een '+'  teken!! Mijn man moest dit even bij daglicht bekijken want die zag hem  al niet, maar hij stond er echt!! Nog heel lichtjes dus maar streep is streep!!  Wel even een traantje weggepinkt... wat geweldig!!!  
Nou ga het even laten bezinken haha en moet nu gewoon heen werken, bah!! haha

Een hele fijne dag gewenst, liefs van  een  héle gelukkige Luxx!!  

@ luxX, yeahhhhhhhhh gefeliciteerd meis!!!!!!! en je mannetje natuurlijk ook
o wat zullen jullie blij zijn......het is jullie ook zo gegund

ben je niet nieuwchierig wanneer je bent uitgerekend etc?

-X-

Even snel een berichtje van mij.... ik zag gisterenavond dat je ging testen Luxx en was even nieuwsgierig!!

GEFELICITEERD!!!!!! Wat goed meid. Eindelijk! Geniet ervan! Denk je aan de glitters voor de nog niet zwangeren onder ons????

Fijne dag en geniet van je 'roze' wolk!!

Liefs
Ryanne

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Luxx
27
27 maart
10
1

Christy
26
30 maart
1 (na mk)
1

Shanna

27
4 april ( na Provera)

6

1

Hopje
28
5 april
8
1

Janien
22
??????
9
1

Maaike
29
8 april
14
1

Wenser

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
11 april
22 april
3/4 D(pret) echo
controle vk
 27wkn en  2dgn
28 wkn en 6 dgn

14:15  uur

13.00

Bionda
20 april
20 wkn echo
20weken en 1dag  
10:00uur

Rianne31
2 april
gesprek gyn

14 weken
en  5 dagen
13.00 uur

Puk
2 april
controle vk
14  weken en 2 dagen
17:00 uur

Eva

31 maart

16 april

3/4 D pretecho

Controle vk

27 wkn 6 dagen
30  wkn 1 dag

19:30 uur

14:10 uur

Hoi Meiden,

Heb even het lijstje bijgewerkt, 4 april moet ik ongi worden (na medicijngebruik op het op te wekken).

@ Luxx, GEFELICITEERD!!! Meid wat geweldig, het is je super gegund!

@ Wenser, welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen. Fijn dat de zaadtest goed is. Uitleg volgt vast nog wel bij de gyn. Als het maar positief is! Misschien heb je al gelezen dat ik ook net in de medische molen zit. Klinkt een beetje zwaar, maar toch, het is wel zo. Wij zijn samen naar de gyn geweest. Het stond niet op de uitnodiging dat we samen moesten komen, maar het leek ons verstandig. En bovendien, wil ik dit niet alleen doen. We willen samen kinderen en hierbij heb ik de steun van m'n man nodig. M'n man heeft het al op zijn werk gezegd, hij wil graag de behandelingen en controles mee om mij te steunen. Waarschijnlijk niet alle, als het alleen maar een inwendige echo is ofzo, maar vind het wel superlief!!
Ik merk dat het niet niets is, de stap naar het ziekenhuis was makkelijk, en hoewel in mijn situatie de behandeling waarschijnlijk relatief simpel zal zijn, vind ik de emotionele belasting best groot.
Maar goed, we gaan in de zomer nog lekker met het vliegtuig weg, lekker nog even samen van de vakantie genieten. En hopelijk volgend jaar samen met de kleine!!
Ik hoor heel graag hoe het met jou ging in het ziekenhuis!

@ Maaike, meid wat een verhaal zeg. Een tumor, wat erg. Ook ik sluit me aan bij de eerdere reacties op dit forum over je vriend. Ik hoop maar dat het een slechte grap van hem was!
Je zit er natuurlijk niet op te wachten, maar er zijn natuurlijk ook nog andere mogelijkheden om kinderen te krijgen. Mocht blijken dat het echt niet op de natuurlijke weg lukt vanwege medicijnen, misschien kunnen jullie dan eens over bijvoorbeeld adoptie praten. Of een draagmoeder ofzo. Gaat wel ver, maar wij hebben het er ook over gehad toen ik met de pil stopte. Misschien denk ik teveel over alles na hoor!

@ Sylvia. Balen dat het zo gaat op je werk. Het is volgens mij overal in onze branche superdruk en als je dan ook nog zo'n assistent krijgt... mooi klote. Denk vooral om jezelf. Het bedrijf stort niet in als jij er minder bent, laat de collega's maar klagen. Ja, makkelijk gezegd he, door mij. Als je wat hebt opgebouwd, wil je het ook behouden en niet weer overnieuw moeten beginnen na je verlofperiode.
Is het ook een optie dat iemand van een ander kantoor met dezelfde functie jou vervangt?
Succes met je open huis morgen!

-xx- Shanna

Hey meiden

Luxx! Wat een geweldig nieuws! Dat geeft wel hoop voor de niet zwangeren onder ons zeg!

Ik hoop toch zo voor je dat alles goed gaat! Ben echt heel blij voor je hoor!

Janneke hoe staat het met jou???? Ben zooo benieuwd!!

Miss leuk he dingen opknappen! Ik kan er zelf zo van genieten. Vandaag is bij ons de stukadoor bezig met de logeerkamer. Dat gaat ooit de babykamer worden. Dan alleen nog de trapopgang en dan zijn we helemaal klaar in huis. Kunnen we gaan verhuizen. Hahaha

Hopje hoe staat het met jou? Druk aan de klus geweest las ik. Goed bezig!

Wenser, ik heb er geen verstand van als ik eerlijk ben. Ik zou de eerste keer gewoon met zn tweetjes gaan. Alles is nieuw en het is toch best wel spannend lijkt me...

Je schreef ook dat je een thuistest had gedaan voor het zaad. Hoe kom je daar eigenlijk aan als ik vragen mag?

Hier verder alles goed. Afwachten geblazen. Vandaag mn NOD, maar ik heb mn eisprong op zondagavond, maandagmorgen gevoeld. Dus het kan maar zo zijn dat ik dan ook later ongesteld ga worden. Heb alleen al wel last van mn borsten. Helaas...

Het enige rare vind ik wel dat ik echt enorm veel pukkeltjes, in mn gezicht heb. Snap er niks van hoe dat zo in eens kan komen.

Verder heb ik afgelopen woensdag mn beoordeling gehad op het werk. Onze bedrijfsleider gaat naar een ander filiaal toe. Hij zei dat hij erg over me te spreken was en dat hij vond dat ik het wel in me had om assistent bedrijfsleider te worden. Hij zei dat hij vond dat ik over mijn toekomst na moest gaan denken. Als het aan hem lag dan nam hij me zo mee naar zijn nieuwe filiaal. Ik heb het overlegd met mijn man en mn ouders en schoonouders, maar ik ga er toch maar voor! Vind het allemaal zo spannend.

Ik ga dan wel ipv 20 uur 32 uur werken, maar verdien 6 euro meer in het uur! Chill hoor. Moet alleen wel meer reizen, maar ben nu nog jong, dus als ik iets van een carriere wil dan moet ik die kans nu grijpen. Als ik wel zwanger ben dan zien we wel hoe we het gaan oplossen. Mn ouders en schoonouders zeiden al dat ze wel een dag wilden oppassen en dan kan de kleine 1 dag in de week naar de creche en de andere dag dan is mn man lekker thuis.

Ben zoooo benieuwd of het allemaal wel gaat lukken.

nou ik ga der vandoor. Ik houd jullie op de hoogte.

liefs Janie

Even snel dan, want ik zit op mijn werk en die forums zijn dan te afleidend soms.

@ Janien: Maar ik heb nu pauze. Die test had ik besteld in één van de internetshops voor vruchtbaarheid. Hij was van testpoint. als je daarop googled kom je meerdere sites tegen. Het loont om er ene paar te bekijken, want de prijzen verschillen en soms zijn ze in de aanbieding (klinkt een beetje gek he?). Let eropp dat er ook vaak verzendkosten bij komen. Je kunt het evt. combineren met het bestellen van bijvoorbeeeld ovulatietests.

@Luxx: gefeliciteerd. hoe lang heb jij in totaal moeten wachten eigenlijk? Geniet er des te meer van en hopelijk zijn de eerste spannende wekend snel voorbij.

gr.

Terug
Bovenaan