Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey meiden!

Wat een verhalen weer! moest ff bijlezen, maar heb nog vakantie dus alle tijd haha. Dat zal ook wel blijken uit m'n vele reacties, normaal niet zo actief hier omdat het er niet van komt

@ Janneke; spannend!! Jammer dat je niet zo veel meer kan, maar je hebt dan ook heel wat om je nu echt op voor te bereiden lijkt me! Ik hou de Hyve in de gaten of je al babynieuws hebt haha

@ Hopje; succes met het afwachten, altijd irritant die tussentijd... maar het is niet anders. Hoop onwijs voor je dat het niet voor niets is!!

@ Maaike; pff meid wat een verhaal.... daar schrik je wel even van als je het leest... ik vind het onwijs rot voor je!! Kan me voorstellen dat je behoefte hebt om er over te praten, dus schroom niet om dat hier te doen!!!
Ik ben alleen wel bang dat ik het wel een beetje eens moet zijn met Janneke..... ik kan natuurlijk niet over jullie relatie oordelen, zou niet durven! Maar ik vind ook dat enkele opmerkingen/reacties die je hebt aangegeven hier behoorlijk respectloos zijn...! Ik kan me voorstellen dat het in jullie geval lastig is omdat jullie ook een zakelijke relatie hebben omdat hij je baas ook is, maar jeetje!
Dit is heel serieus wat er met jou aan de hand is, en het is niet meer dan logisch dat jij daar heel erg mee zit (zacht uitgedrukt waarschijnlijk) en als je dan toch al niet goed in je vel zit en verdrietig bent, hoort hij geen 'geintjes' te maken over dat ie je dan wel gaat inruilen.... had ik van mijn vent niet gepikt als ik eerlijk ben! Je mag best opkomen voor jezelf! Dit verdien je niet! Heel veel succes meid!!

@ Janien; hoe gaat ie bij jou?? je NOD komt er ook aan!! Duim duim duim!!!!

Hier alles nog steeds wel goed... ik word een beetje gek van het afwachten haha. Vanmorgen was de temp 36,9 maar was ook iets eerder dan tijdstip van gister. Ik wilde gelijk met m'n mannetje opstaan, zodat ik eventueel bij dezelfde temperatuur toch vanmorgen al kon testen.  Wel heel  iets een daling dus, maar weet niet of dit nu puur aan het tijdtip ligt of toch aan een ongi die er aan komt. Gedurende de dag wordt je temp wel hoger maar in een kwartier 0,1 graad betwijfel ik!  In ieder geval nog maar geen test gedaan! En gaan we gewoon verder zenuwen haha.
Ik ben wel iets minder hoopvol dan gister, dat komt ook door de voorzichtigheid van m'n mannetje, die is bang om teleurgesteld te worden, voor de zoveelste keer. Wachten af en anders gaan we zaterdag testen, dan hebben we samen iets meer tijd 's ochtends ook en ik wil dit samen doen, hebben we de vorige keren ook gedaan.

Succes allemaal en fijne dag!
Liefs Luxx  

Net terug van de vk, alles weer goed. Ik mag alweer over 3 weken. Aanstaande dinsdag hebben we  de pretecho, leuk!! Ik heb net gebeld naar het echo centrum, ik kan niet nog 13 weken wachten om ons mannetje te zien

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Luxx
27
27 maart
10
1

Christy
26
30 maart
1 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje
28
5 april
8
1

Janien
22
??????
9
1

Maaike
29
8 april
14
1

Wenser

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
11 april
3/4 D(pret) echo
 27wkn en  2dgn

14:15  uur

Bionda
20 april
20 wkn echo
20weken en 1dag  
10:00uur

Rianne31
2 april
gesprek gyn

14 weken
en  5 dagen
13.00 uur

Puk
2 april
controle vk
14  weken en 2 dagen
17:00 uur

Eva

31 maart

16 april

3/4 D pretecho

Controle vk

27 wkn 6 dagen
30  wkn 1 dag

19:30 uur

14:10 uur

hey meiden!

bah bah wat een weer he hier alleen maar regen en veel wind....
weten jullie dat aankomend weekend de klok weer een uur vooruit gaat!
nou de tandarts heb ik gister weer overleefd,alleen ben voorlopig nog niet klaar..
1 gaatje konden ze niet vullen,en daar moet een kroon op,zal ook mijn eerste worden dus had even uitleg gevraagt over hoe en wat,begreep dat je dus ong een uur in die stoel zit de eerste keer,maargoed dat is iets over 3 weken.

Verder bij de VK gister was alles goed!!! bloeddruk was flink gedaald maar was niet schokkend(105/60) ga vanaf nu om de 3 weken lopen,maar aangezien ik die prik ga krijgen(heeft te maken met resusfactor) moet ik nog 1x over 4 weken,want dan kwam beter uit met de prik,die moet namelijk rond de 30 wkn plus uitgebreid bloedonderzoek.

@ luxX, duim duim duim

@ rietje,luister naar je lichaam hoor!!! rustig aan doen hoor,het is niet niks met 2 kindjes in je buik.

@ eva, goed om te horen dat alles goed was,en gaaf hoor die 3d echo!!! wij doen er zelf ook 1 rond de 27 weken.
plaats je weer een foto op hyves?
Ook ik begin 8 april met zw gym,volgens mij dezelde als jou bij vitras... ben benieuwd

@ maaike, wat een verhaal zeg!! ik sluit mij wel aan bij de andere meiden wat betreft je mannetje pfff ik zou in  alle    statenzijn met zulke opmerkingen! maargoed hoop dat jullie er goed uitkomen

@ hopje, hoe is het meis?

@ misX en sylvia, is het geweldige nieuws over jullie kindjes helemaal geland? ik vond en vind nog steeds het erg prettig om gericht te shoppen

@ janneke, veel je alvast heel veel succes wensen!!!!! ook ik houd je hyves in de gaten

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Luxx
27
27 maart
10
1

Christy
26
30 maart
1 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje
28
5 april
8
1

Janien
22
??????
9
1

Maaike
29
8 april
14
1

Wenser

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
11 april
22 april
3/4 D(pret) echo
controle vk
 27wkn en  2dgn
28 wkn en 6 dgn

14:15  uur

13.00

Bionda
20 april
20 wkn echo
20weken en 1dag  
10:00uur

Rianne31
2 april
gesprek gyn

14 weken
en  5 dagen
13.00 uur

Puk
2 april
controle vk
14  weken en 2 dagen
17:00 uur

Eva

31 maart

16 april

3/4 D pretecho

Controle vk

27 wkn 6 dagen
30  wkn 1 dag

19:30 uur

14:10 uur

@Liss: dat klinkt niet fijn dat van de tandarts, succes meis! Waar gaan jullie heen voor de 3/4d echo? Wij gaan naar babyecho centrum in Houten. Ik zet de foto's dan zeker weer op hyves   Ik vind zelf de zwangerschapsgym wel handig, gister goede tips gehad over houding. Wij hebben zelf thuis een plofbank, dus moet even gaan verzinnen hoe ik daar recht op kan gaan zitten, heb namelijk niet de meest lange benen   En elke keer als ik nu mijn benen over elkaar doe (ook al lukt dat eigenlijk niet meer) denk ik van: oh ja, dat mocht niet meer haha!

@ eva, lijk idd wel nu vaste klant bij de tandarts..... kies getrokken,gaatje en nu weer een kroon pffff en ben al zon held bij de tandarts

wij gaan naar het echobureau in utrecht(overvecht) we zijn daar al een keer geweest en vond het leuk en prettig daar!!!! wij nemen dan ook meteen een dvd erbij zoo gaaf
dat hadden we ook met 17 weken.

ben benieuwd wat ik van de gym ga vinden,zit jij ook in N gein? en hoe groot is de groep bij jou? neem aan dat de andere meiden rond dezelfde tijd zijn uitgerekend

-X-

@Liss: wij nemen ook de dvd erbij. Leuk om dat elke keer weer te kijken en natuurlijk ook leuk voor de familie en vrienden. Ik zit ook bij de Vitras maar dan in IJsselstein. We zaten de eerste les met 7 zwangere vrouwen, nu met  6 want er is er 1 gestopt (vanwege een slecht lopende zwangerschap). Ik ben als laatste uitgerekend, de eerste is maar 2 weken eerder uitgerekend en op 1 na komt iedereen uit IJsselstein.
Ik ga morgen ook een afspraak maken voor de tandarts, ben er zelf ook niet zo'n held in maar moet weer voor controle.
Liefs Eva

he meiden

Ben ik weer even..
internet det het gelukkig weer..
hier gaat alles wel prima begin nu wel lekker te groeien je ziet echt een klein buikje tis niet meer te verbergen haha..
vandaag uit het niets overgegeven werd ineens misselijk en kon nog net de wasbak bereiken dus kon ik daarna weer aan de schoonmaak was net klaar..
wel apart nu bijna 17weken en ineens overgeven nu nergens meer last van alleen hoofdpijn.. iemand ervaring mee??

@jannie hou je het nog uit meis?? geniet je nog je zal het wel zat zijn..
ben je ook zenuwachtig?? of dat niet..

@liss zit je niet mee zeg met de tandarts.. moet je nog een x of ben je er nu vanaf?? ik heb totaal geen tandarts angst vind het nooit erg maar laatst zei ze dat me verstands kiezen na me bevalling eruit moeten toen kreeg ik wel de kriebels..

en hoe is het met de rest van de meiden??

xxbion

hey hey

@ bionda, herken je verhaal! ik heb dat ook 1x gehad met 21 weken,kwam ineens op en het moest eruit,was geeneens misselijk ofzo.
zolang het bij de keer blijft hoef je je geen zorgen te maken,maar blijft het zou ik zeker even contact opnemen met je VK.

nee die kroon moet nog over 3 weken moet ik en dan moeten er weer 3 weken tussen zitten voordat de echte kroon klaar is.
hoeveel verstandskiezen moet je laten trekken? maar is er een reden voor dat je moet wachten naar je bevalling?
1 voordeel heb ik heb geen verstandskiezen  maar ik heb weer andere dingen

-X-

Terug
Bovenaan