Meiden, ik ben helemaal opgelucht. Meteen toe de echoscopiste dat ding op mn buik zetten, zag je duidelijk schaamlipjes. Ze zei: Ik weet niet wat die gyn gezien heeft maar het is echt 500 % zeker dat het een meisje is. Geen twijfel mogelijk. Ik ben echt zo happy. Ik had het enorm moeilijk gevonden om zo op het laatst de knop om te moeten zetten. Nog maar niet te spreken over alles dat we op het laatste moment hadden moeten omgooien. Nu lekker rustig naar de bevalling van mijn kleine meisje toeleven en ik heb helemaal zin om dadelijk die laatste paar rose kleertjes te gaan strijken.....haha. PPPffff echt een stressweekend gehad. Iig nog bedankt voor al jullie lieve reacties.
Eva: fijn, dat je lekker hebt geslapen. Zorg maar dat je goed uitgerust bent voor de bevalling. Lekker rustig aan doen.
Hopje: Oh, wat spannend. Ik ben heel benieuwd hoe ze reageren. En wat een super leuk idee van die taart. Ik hoop maar dat je je over een paar weekjes wat beter voelt.
Ryanne: wat heerlijk dat je meisjes thuis zijn. Natuurlijk lekker genieten maar ik kan me voorstellen dat je het vreselijk druk hebt. Ik liep de eerste 2 maanden met een babietje al op mn wenkbrauwen. Heel veel sterkte!!!!!
Chris: jij wordt nu zeker elke dag met een glimlach op je gezicht wakker.....haha?
Wat een lekker gevoel, he?! Wij hebben het ook meteen aan onze ouders verteld. We konden echt niet wachten.
Sylvia: jeetje wat een toestanden allemaal. Heb je nog wel tijd om van je zwangerschap te genieten? Hopelijk wordt het snel allemaal wat rustiger. Het kan nooit kwaad om het geslacht nog een keer te laten checken. Je zou idd denken dat een gyn weet wat Ãe zegt maar ik heb nu toch veel meer vertrouwen in zo'n echoburo. Die hebben super goede apparatuur en doen niets anders dan geslachtsbepaling. Een gyn is toch vaak meer met de medische kant bezig. Wat heerlijk, naar Lanzarote. Iets om naar uit te kijken.
Puk: goed geslaagd in Amsterdam?
Liss: laatste keer gym gehad......dat betekend dat de bevalling al lekker dichterbij komt. Spannend!!!!!!!!!!!
Rianne: ik vind zwemmen ook zo lekker met een dikke buik. Ben je zo lekker gewichtsloos.
Wenser: heel veel sterkte met afwachten!