Juni 2008 stoppers deel 7

Hai allemaal,

Ik moest echt even zoeken! Syl is bezig met een nieuw forum? Ik moet nog even goed bijlezen hoor. En anders op hyves? Misschien moet ik gewoon even wennen.

@ Rianne, wat een vervelende onderzoeken heb je gehad. Ik heb wel gehoord dat darmonderzoeken zo naar zijn. Maar je weet in ieder geval wat er is en het is met medicijnen te controleren is.

@ Eva, gefeliciteerd!!! Mooie naam ook!

Liefs Shanna

En we hebben het vrijdag aan iedereen verteld dat ik zwanger ben! Zo veel leuke reacties gekregen, geweldig. Ook fijn dat ik nu ongegeneerd m'n buik uit kan zetten, haha.

Morgen op het werk vertellen denk ik. M'n baas weet het al, dus die spanning is er al af!

Verder gaat alles goed hier, niet meer misselijk gelukkig, alleen veel honger. Ik probeer maar gezond te eten en niet al te veel te snoepen, maar de verleiding is zo groot.

Liefs Shanna

hey meiden

sylvia heeft idd een nieuw forum gemaakt(zie onze hyves) voor diegene die niet op hyves staan mail je email adres naar haar dan kan je uitgenodigt worden voor het forum.

hier nog steeds flink aan het rommelen,vind het eigelijk best eng dat ik vandaag weer alleen thuis ben.......kan verder ook niks hier,hoef maar iets te doen(bukken,of een doekje over de tafel) en krijg meteen flinke kramp.........we wachten nog steeds af

fijne dag!

Ik wil wel graag meedoen op het andere fotum, als dat kan. Ik heb geen hyves. Waar kan ik heen mailen?

gr.
Wenser
ps. dan stop ik hier ook hoor, dit is niks...

hey wenser,
heb sylvia er over gemaild,want ik heb geen idee hoe ik jou daar toegevoegd krijg.....

-X-

@ wenser: je kan sylvia mailen naar:sylviakers@live.nl
dan kan ze je toevoegen! zien je daar?

Dank, ik heb sylvia gemaild.
Ben benieuwd of je daar wel fijn kunt kletsen (en anoniem natuurlijk ;-)

groetjes
Wenser (ronde 18 dag 9)

Terug
Bovenaan