Hoi Meiden,
Even iets van mij,
Chris, wat geweldig nieuws, bedank voor de glitters. ik heb ook 1/3 ontvangen. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. Wanneer mag je voor een echo? sneller als de vorige keer, dan heb je snel duidelijkheid.
Eva, slim op een nieuw topic te open niet dat andere niet welkom zijn maar je bent al een jaar of iets minder samen aan het schrijven en dan gaat het over andere dingen dan vrouwen die niet stoppen.
Mex: wat een verhaal. Maar je hoor het vaker. En zeker omdat je alles frambozenrose. dat is niet en beetje aan te passen. Maar ik kan mij goed voorstellen dat je je al maanden instel op een meisje en dan nu die verhaal zo ik ook slecht slapen, maar gelukkig,
Ryanne; wat een leuke foto's op hyves. geweldig, succes in je eentje met die twee meiden.
Luxx: fijen dat het lichaamlijk een stuk beterder met je gaat, en geestelijk nu met de zwangerschap zal dat allemaal nog wat meer zijn, maar iedereen heeft zijn moeilijk momenten in het jaar. Ik heb dat in mei. en nu die jaar de mk er ook nog mij gekomen. en probeer te genieten ook van kleine dingen, en wat lief dat man iets tegen je zei, maar soms is dat net het beetje wat je tranen laat lopen. En dat is ook goed.
Liss: hoe is het met jou. Ik kan je niet verder helpen met je slijm,
Wenser: hoe is het met jou, juni je geluksmaand. ik hoop het voor je,
Sylvia: wat moet jij allemaal doormaken deze zwangerschap. Lukt het allemaal wel. Hopelijk ben je in wat rustiger water gekomen nu voor de laatste weken van je zwangerschap. en kan je er toch een beetje an genieten. Succes
Hopje, hoe lopen de voorbereiding voor zondag. en vergeet je kado voor de papa in spe niet. Zijn eerste vaderdag. ( tip geef het boekje, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. )
Puk: hoe is het met jou? nog maar een paar weken weken toch, end an vakantie en verlof. Lekker zeg.
Rianne: jij ook nog en paar weken toch en dan vakantie, maar heb ik dan nu goed begrepen dat je dan voor een paar weken nog moeten werken. Je werk toch in het onderwijs. Moet je dan voor een klas voor een paar weken, of wat extra dingen doen en invallen? k zou het als ouder vreemd vinden dat bij een nieuw schooljaar voor een paar weken een learkracht en dan een invaller voor 16 weken. en dan ga je toch minder werken, hoe moet het dan?
Salsa: hoe is het met jou? al lang niets meer gehoord. nog maar een paar weken ook voro jou?
Boinda, hoe is het met jou en op het werk hou je het nog vol.
Shanna; hoe was de echo? ik ben zo benieuwd.
Janien: hoe is het mij jou? ben je de dagen allen door gekomen. Mij vriend is dodnerdag tot maandag weg, naar spanje, op bezoek bij zijn ouders. Maar ik zie er niet tegen op dat hij weg is, even rust. en ik weet het weken van tevoren dus ik plan mijn hele weekend vol. donderdag werken, vrijdag ook, vridjag avodn lopen, zaterdag uitstap, á vonds bbq buurt, zondag vaderdag naar mijn ouders. en dan maandag is wij weer terug. Ik slaap alleen moeilijker.
Janneke: lekker op vakantie geniet er van.
nu even over mij, donderdag en vrijdag veel buikkrampen gehad. dus ik dacht misschien de rde duivels. zou wel erg vroeg zijn, maar zaterdag niets meer. dus ik denk mijn eisprong. Maar we hebben wel geklusd maar veilig. Eerst maar een keer de normaler cyclus. dus ik weet niet goed wanner ik nu ongesteld moet worden. op de eisprong afgaan dan pas 2 juli, de mk zou het 18 juni zijn. ik weet het niet. Verder heb ik wel veel pijn met vrijen. dus ik heb er helemaal geen zin in. Maar mijn vriiend wil wel graag. nu het bloed verleis over is en zo, hij moet wat "inhalen". Verkeerd woorden vind ik dat. dus daarom vind ik het niet erg dat hij 5 dagen even weg is. even rust.
En op het werk, nu is die met hoge bloeddruk langzaam aan terug aan het werken, ik heb dingen van hij moeten overnemen, hij had dingen niet goed gedaan, alles aangepast, nu is hij het weer aan het veranderen, en mj overal de schuld van geven. Ik kan het niet goed uitleggen, maar van mannen krijg je echt hoofd pijn. Hier 3 van die zuur pieten zitten. Mijn baas/vriend zuur hier niet.
Ik moet nu verder anders krijg ik het niet af voor vandaag.
Gr. maaike