Juni 2008 stoppers deel 7

Hoi Ik heb het forum ook gevonden,

eva ook via eze weg gefeliciteerd. leuke foto's van je mannetje via de tante op je hyves.

ik ben ook niet zo te spreken over het nieuwe forum, eerste alle oude berichten waarom!!!

ik heb voor de zwanger onder ons Euphorbium, neusspray mag als je zwanger ben, 6 maanden gebruiken en helpt bij hooikoorts maar ook bij verkoudheid.

gr. maaike

Hallo Meiden

Ook ik heb het gevonden. Duurde even maar moest nog bevestigen. Maar ik ben er weer!

@Nog een keer van harte! Erg leuk. Maar was zwaar of niet?

Ik heb de uitslagen gekregen van mijn darm onderzoeken. Ik heb afgelopen vrijdag dus een endoscopie gehad. Natuurlijk zonder verdoving.... Pfffffff erg pijnlijk hoor. En daarbij ook nog een klysma. Nog ik heb aardig wat traantjes gelaten. Maar gelijk na het onderzoek hoorde ik wat ik had namelijk Collitus Ulcerosa. Dat is een chronische darmontsteking. Goed mee te leven alleen voor latijd met medicijnen en een dieet. Nou ja. Was wel even schrikken hoor. Maar ik weet eidelijk wat ik heb. Mijn vermoeidheid en buikpijn komt dus niet alleen van de zwangerschap. Maar heeft dus ook alles met de Collitus te maken. Mag voorlopig nog wel bij de VK blijven. Maar door de medicijnen die ik moet slikken kan het kindje achter blijven in groei en gewicht. Dus daar moet ik mee oppassen. Maar de medicijnen moet ik weer slikken omdat ik anders een darmperforatie kan krijgen.
Maar goed!
Nog 2 dagen en dan heb ik vakantie. Lekker hoor! Jij ook he Puk? Lekker!

Liss jij bent nu aan de beurt he? Spannend hoor! Ben ook erg b enieuwd naar jou naam!

tot schrijfs

x

hoi hoi,

ben ook niet blij met dit nieuwe forum.......kunnen we niks anders bedenken? of anders lekker op hyves blijven......maar daar is ook niet iedereen lid van.....

hier rommelt het flink,dus ben benieuwd.
controle gister was goed,beeb liet zich goed meten(ong 3300 gram nu)
mocht hij er volgende week nog inzitten gaan ze inwendig kijken of er al vordering is.

fijne dag allemaal!

he meiden

ja ik kan ook niet wennen aan dit vernieuwde forum maarja we zouden het er toch mee moeten doen denk ik.. zijn jullie aan het genieten van het weer??
ik hou het echt amper vol zoo heet!!!

@rianne meid ik weet wat je door hebt gemaakt ik heb 3x een endoscopie gehad en x klysma en ook allemaal zonder verdoving nu hebben ze vorig jaar gelukkig een onder een roesje gedaan ik zeg je mocht je ooit weer moeten zou ik dat vragen dan merk je er niks van want ik heb ook traantjes gelaten wat doet dat pijn..
veel sterkte en hopen dat je medicijnen goed werken..

@liss ohh spannen zeg dat het rommelt heb je wat krampjes?? of dat niet.. ik hoop voor je dat hij zich snel meld..

vandaag word een vriendin ingeleid ben zo benieuwd of alles goed gaat met haar zal zo eens een smsje sturen wie weet is het er al..

Liefs Bionda
30weken en 4dagen

Hi meiden,
Houden jullie het allemaal nog een beetj vol met de warmte en dikke buiken? Het is uitzonderlijk zo warm zeg.

Hier de klusweek er weer net op zitten. Niet helemaal getimed, maar redelijk volgens mij. Nou ja we zien wel weer. Van de week echt een verschrikkelijke huilbui gehad, nu gaat het wel weer. Ik geniet lekker van onze tuin, hangmat, loungeset etc. Nog 9 weken dan heerlijk vakantie.

xxx

En jullie?

hey meiden,

wat een onhandig forum is het toch. ik hoop echt dat het sylvia lukt met het nieuwe forum.

hier de spanning om te snijden morgen de eerste echo en ben zo zenuwachtig en benieuwd. voel me wel andersdan de vorige keer. ik kan de hele dag wel slapen en ben af en toe zo misselijk maar ja ik weet waar ik het voor doe.

morgen om 14:00 uur moeten we in het ziekenhuis zijn. mannetje gaat gelukkig mee.

als ik nieuws heb dan horen jullie het.

volgende keer zal ik weer op iedereen reageren. tot snel

liefs Christy

nog even gauw:

@Liss, spannend hoor meis. succes nog even.

@Maaike, fijn om te weten wat nu die buikpijnen veroorzaakt. hoop dat je medicijnen gauw gaan werken. wel vervelend dat je nu voor altijd aan de medicijnen moet en en aan een dieet.

@Wenser, ik ga weer heel hard voor je duimen meis. huilen kan soms enorm opluchten. en als je goed kunt huilen moet je daar volgens mijn psych trots op zijn. succes meis. hoop dat de wachtweken snel voorbij zijn.

liefs Christy

Terug
Bovenaan