Juni 2009 uitgerekend?

Hoi dames,

Gefeleciteerd met jullie zwangerschap!!

omdat we in juni uitgerekend zijn leek het me leuk op in deze topic alles met elkaar te delen! over de eerste afspraak bij de verlosk. en je eerste echo, hoe je je voelt en wat er allemaal nog meer bij komt kijken.

Dit word ons eerste kindje, en we zijn rond 6 juni uitgerekend en ik ben 24 jaar.

Liefs Lyno

Hallo,

Ik ben er zelf ook net achter dat ik zwanger ben van ons 2e kindje (ons zoontje is nu 17 mnd) .  Ik ben gelijk na het stoppen met de pil zwanger geraakt (net als bij de 1e trouwens, ja...en ik weet hoeveel geluk wij hiermee hebben!) dus weet ik niet precies wanneer ik ben uitgerekend. Waarschijnlijk rond 13 juni, maar dat is nog ff afwachten dus!

Groetjes Simone

P.s. ik ben 29 jaar

Hoi hoi!

Gefeliciteerd meiden!

Ik ben 29 jaar en weet net een weekje dat ik zwanger ben van de 2e.
We hebben een zoontje van bijna 12 mnd en ik ben ook meteen na het stoppen van de pil zwanger geraakt. Bij de eerste was dat ook al. Ook ik weet dat we veel geluk hebben en heb me meteen aangemeld bij Moeders voor Moeders. Waarschijnlijk ben ik 14 juni uitgerekend maar dat is niet helemaal zeker. Binnenkort een afspraak bij de verloskundige maken.

@ Simone: Ik had jouw berichtje wel kunnen kopieren , alleen mijn zoontje is wat jonger, grappig hé

als eerste aan iedereen gefeliciteerd!

Ik weet sinds dit weekend dat ik zwanger ben van mijn derde kindje. Nog heel pril ik denk zo rond de 4 en een halve week en zal dus rond 17 juni uitgerekend zijn!   11 november heb ik me eerste echo!

Ik ben 26 en mama van Neo 01-09-2006 en Aeon 07-05-2008

Groetjes
Raya

Hoi hoi!

Ben ik weer ... wilde nog even vragen hoe iedereen zicht voelt? Zijn er al zwangerschapskwaaltjes?

Ik heb last van gevoelige borsten en mijn darmen zijn al een tijde van slag. Ook ruik ik alles  weer erg sterk.
Verder voel ik me gelukkig  prima, ik vind het weer erg spannend.

Groetjes!

Ik voelde me al niet erg lekker, ben erg misselijk en me buik is flink gevoelig. Precies zoals bij de zwangerschap van me dochter. Tja toen ik dit voelde moest ik toch maar eens gaan testen en ja hoor zwanger!
ow ja en me man kijkt naar me alsof ik een wandelende atoombom ben die elk moment uit elkaar knalt!

De zwangerschap van me zoontje was heel anders dus het zal vast wel weer een meid worden hahaha

hoi meiden

mag ik me er ook gezellig bij
vandaag was me nod maar had al sinds   3 dagen zo n ongie gevoel,
ben een beetje gaan lezen op internet en nu lees ik bij veel zwangeren dat ze ook zo n gevoel hebben alsof ze zwanger zijn!!
tja ik kon me dus niet beheersen en heb vanmorgen een test gedaan van clear blue zo n dingitale binnen een minuut stond er zwanger ben  pas 3 weken en 5 dagen  zwanger tjee echt super gaaf via internet heb ik me datum uitgerekend voor 24 juni
dit word ons 3de kindje we hebben al 2 zoontjes,
voor alle meiden die hier op dit forum mee praten van harte gefeliciteerd ook met julli zwangerschap
tot spreeks groetjes mariska

Hallo meiden,

Ook ik weet net sinds een weekje dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Ben, als het goed is, 13 juni uitgerekend. Ben in de tweede ronde zwanger geraakt, erg snel dus. Vind het allemaal ontzettend spannend! Qua kwaaltjes heb ik niet echt te klagen, alleen bepaalde geuren maken me misselijk (vooral zoet), heel moe en mijn vriend vlucht het liefst het huis uit als ik weer zo'n bui heb. Maar dat moet hij er maar voor over hebben toch! Heb 17 november de eerste afspraak bij de verloskundige!

Groetjes Maaike.

P.S: ben 23 jaar.

Terug
Bovenaan