Juni 2009 uitgerekend?

hallo Dames!!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Wij zijn nu bijna  6 weken en 5 dagen  zwanger en hebben het gisteren aan onze ouders verteld, was eigenlijk nog niet de bedoeling maar ik krijg zoveel "kwaaltjes"
alles ruikt heel sterk ne daar word ik misselijk van. heel moe, een biertje luste ik heel graag alleen dat mag niet meer dus dat valt op,ben ontsettend verstrooid ik moet alles zoeken , het is net of iemand alles voor me verstopt, verder begin ik een beetje misselijk te worden, mijn broeken gaan al niet meer dicht dus de knoop moet al los blijven.(vond dat wel erg snel maar goed...)

liefs Lyno

Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik ook met jullie mee mag kletsen, ik ben zwanger van ons tweede kindje! Ik ben als alles goed gaat uitgerekend rond 14 juni en nu dus 5wk2dg zwanger. Vind het wel heel spannend allemaal, veel meer dan vorige keer. Toen kwam de zwangerschap eigenlijk onverwacht (was in 1 keer zwanger terwijl ik dacht dat dat wel een jaar zou duren), nu zijn we drie rondes bezig geweest en heb ik veel meer het gevoel dat het mis zal gaan.... Ik weet zelf ook niet zo goed waarom......
Nou, ik hoop in ieder geval voor ons allemaal op een voorspoedige zwangerschap!!!!

Liefs N

Hoi,

Ik weet ook sinds een aantal dagen dat ik zwanger ben. Ik ben als het goed is 14 juni uitgerekend. Heel spannend allemaal en ik hoop dat het allemaal goed gaat. Ik mag 3 november al voor de 1ste echo. en dit wordt mijn 2e kindje. Ik heb een zoon van 15 maanden

En iedereen gefeliciteerd die ook zwanger is!!

Groetjes

hallo iedereen!!
Ik was eigenlijk op 18 mei uitgerekend maar door een hele late innesteling ben ik nu op 2 juni uitgerekend! Ik ben zwanger van de 3e en weet dus al een stuk langer dat ik zwanger ben dan dat ik daadwerkelijk zwanger ben, heel raar is dat!

In ieder geval, als jullie het leuk vinden om te zien met wie je kletst: er is een mei-juni 2009 forum op hyves. Onder een andere naam en de inhoud is alleen zichtbaar voor leden zodat je hyves-vrienden het niet kunnen zien!
Hopelijk tot ziens daar! :)

http://mei2009mamas.hyves.nl/

Hallo allemaal, iedereen gefeliciteerd

Ik wil ook graag mee kletsen. Ben 24 en het is on 1e kindje. Ben vandaag 7 weken zwanger en voel me erg goed. Was in de 5e en 6e week misselijk nu gelukkig niet meer. Sinds gisteren voel ik me echt zwanger mijn hart klopt ook heel erg snel pijnlijke borsten heb ik ook best erg. Mijn vriend mag er niet aanzitten. 29 okt eerste echo bij de verloskundige echt spannend hoop dat alles goed zit. Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe

Veel liefs melis

Hallo allemaal!

Ik wil ook graag meekletsen!

Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben! Van ons tweede kindje, mijn zoon word bijna 2! Ik ben nu bijna 5 weken, en zou dan dus rond 18 juni uitgerekend zijn. Het was gewoon (alweer) in de eerste ronde raak, daar zijn we dus erg gelukkig mee.

Ik wil het alleen zo graag aan iedereen vertellen! maar ja, denk dat ik er toch nog maar even mee wacht, wanneer gaan jullie het vertellen?

Hallo,

Allemaal van harte gefeliciteerd!

Ook ik (26jaar)  ben één van de gelukkigen die hoopt in juni 2009 haar eerst  kindje ik haar armen te mogen sluiten. Wat een geweldig idee! Voelde me afgelopen week al zo moe, beetje prikkelbaar, zeurend gevoel in m'n buik en mijn borsten deden en doen zoveel pijn, auw... had ook ongesteld kunnen worden maar voor mijn gevoel kon het bijna niet missen! Vandaag een test gedaan, 2e NOD en ja hoor overduidelijk!! Hopen dat alles goed blijft gaan. Als ik de telling mag geloven is mijn uitgerekende datum 22 juni. Kijk er nu al naar uit om naar de verloskundige te gaan.

Groetjes

Hey allemaal,

Ook ik kan mij aanmelden bij jullie! Heb vanmiddag uit werk een test gekocht, was 4 dagen overtijd en pas 2 maanden gestopt met de pil, dus had het echt niet verwacht, maar ja wel, het 2e licht blauwe streepje verscheen al snel! Kan het nog maar slecht bevatten en ben nu dan ook pas 4 weken en 3 dagen. Als het een beetje klopt 20 juni uitgerekend.
Ik ben nog niet moe, maar wel een branderig gevoel aan allebei de kanten van mijn liezen, is dat bandenpijn?
Ik ben trouwens 26 jaar en is ons eerste kindje, nogmaals ben echt blij, maar kan het nog niet echt bevatten, lijkt mij dan ook leuk om met jullie hierover te kletsen.
Gefeliciteerd meiden!

Terug
Bovenaan