Juni 2009 uitgerekend?

Hoi hoi

Wij zijn ook zwanger voor de tweede x...de eerste x is het helaas mis gegaan na 18 en halve week..
Ben uitgerekend op 3 juni..en ben 23 jaar..
Ik heb nie zo veel zwangerschap kwaaltjes..
Ken alleen niet meer uitslapen..en moe er s;nachts uit voor te plassen..en dat waren ze..heb zelfs geen last van me borsten  dus echt veel kwaaltjes heb ik niet..

Gefeliciteerd!!!

Liefs Angel

Hai iedereen!!

Jaaaaa, hier ook een juni-mams! Ik ben 23 en  weet al bijna 2 weken dat ik zwanger ben. Volgens de berekeningen ben ik nu 6 wkn en 2 dgn. zwanger en dan 6 juni uitgerekend.  Ik voel me helemaal top en heb alleen last van mn borsten. Soort van spierpijngevoel aan de randen. Ze zijn ook een beetje voller.
Verder herken ik ook wel het probleem van niet meer uit kunnen slapen. Ben 's-avonds zo moe als wat en  dan denk ik lekker even een nachtje doorslapen tot halverwege de ochtend, maar nee. Ben telkens rond half 7 wakker en kan dan moeilijk in slaap komen.  
Trouwens Angel, met 18 weken je kindje verliezen is niet niks zeg!!! Hoe kwam dat zo, wil je dat vertellen? Echt  een  heftige gebeurtenis lijkt me dat!  

Verder voor iedereen de felicitaties en een hoop duimgedraai dat  de kindjes maar goed en gezond  mogen groeien!

Liefs x

Hoi hoi druifje..

Ja dat was best heftig..  De oorzaak hebben ze niet kunnen vinden..
Dat was in juni gebeurd..
En ben nu volgens het zwangeragenda ga ik woensdag me 8ste week in..
En heb pas ne 27ste een afspraak bij de gynacoloog..

Liefs Angel

Hallo Allemaal

Gefeliciteerd allemaal !!!!!!!

ik ben Nikita ik ben 21 jaar en 5wk4d zwanger van ons eerste kindje en ik ben uitgerekend op 11 Juni 2009.
Ik woon in de kop van Noord-Holland en ik ben 13 November pas 1e afspraak bij de verloskundige dan ben ik 10 weken zwanger.

verder voel ik me goed alleen sinds vandaag zijn me borsten wat gevoeliger, maar verder voel ik me helemaal perfecht ( even afklopen t kan nog veranderen natuurlijk )

Alle dames gefeliciteerd!

Ik mag me ook bij jullie aansluiten. Vanmiddag een test gedaan en tadaa 2 streepjes, zwanger.
Dacht het al wel te voelen, maar je lichaam kan je zo voor de gek houden. Kon echt niet meer wachten tot woensdag (was mijn bedoeling om dan te testen). HAHA zo nieuwsgierig.
Ik ben trouwens 25 jaar en we hebben al een zoontje van 18 1/2 maand oud. En in de tweede ronde zwanger geraakt. Zo rond 21 juni zijn we uitgerekend.

Heb wat gespannen borsten en af en toe een vlaag van misselijkheid. Hoop dat er niet meer bijkomt.

Liefs,

Hallo allemaal! ook ik weet net dat ik zwanger ben, erg blij!!! dit word ons 2e kindje en ben waarschijnlijk 22 juni uitgerekend! ik heb nu alleen wat 'bandenpijn' en soms beetje misselijk en wel meer moe. hopelijk blijft het hierbij want bij mijn 1e was ik vanaf 6 weken zwangerschap totdat ze geboren werd erg misselijk!
dus als 't zo blijft ben ik erg blij, en zou ik zowat de vlag uithangen
ik denk dat ik morgen nog even naar de huisarts ga, ben 2 maanden terug nog geweest omdat ik duizelig was (lage bloeddruk) , kwam ook door ontpillen, en hij wilde graag horen als ik zwanger was.

spannend hoor weer allemaal, besef het nog steeds niet helemaal!!
groetjes ilona

hoi meiden.
allemaal gefeliciteerd!!!
ik weet sinds vorige week vrijdag dat wij ons 2de kindje verwachten. ben nu ruim 5 weken denk ik....mijn cyclus is onregelmatig dus nog ff afwachten dus. 10 november heb ik een afspraak bij de vk en dan hebben wij ook de echo. zo veel zin in. ben echt aan het aftellen.
ik heb last van mijn rug en soms last van mijn buik. verder voel ik mij goed. moet me 's ochtends echt aan het eten zetten maar tot nu toe niet misselijk.
ik ben 25 en heb een dochtertje van ruim 14 maanden. bij mijn dochtertje heeft het 7 maanden geduurt voordat ik zwanger was en nu maar 3 maanden!!! zo blij mee...

ik lees dat bijna iedereen last heeft van haar borsten....ik heb dat helemaal niet...ook niet bij mijn eerste zwangerschap gehad en kon de hele zwangerschap mijn eigen bh's aan. hoop dat het nu weer kan. vind ik iets prettiger dan die zwangerschaps bh's

groetjes sibje

Terug
Bovenaan