Juni 2009 uitgerekend?

Hoi,

Ik ben op 20 juni uitgerekend van mijn eerste kindje.
Ik vind het heel erg spannend, niet alleen voor mij maar ook voor mijn vriend.
En ook voor mijn ouders (1e kleinkind) en mijn oma (1e achterkleinkind).
Ga 6 januari weer naar de verloskundige en dan gelijk een afspraak maken voor de 20 weken...

Groetjes...
en iedereen van harte gefeliciteerd

Een gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen voor 2009!

Hoe gaat het met jullie?
Hier wel goed. Mijn mannetje heeft al een week vakantie gehad en ik heb veel minder rugklachten. Hij helpt nu veel met het tillen, naar bed brengen enzo  van onze zoon. Het is me nu dus al teveel al dat tillen. Of zou ik het verkeerd doen? En ik moet nog een week of 24. Haha het is achteraf gezien snel voorbij, maar ben nu toch al een beetje aan het aftellen.
En ik zie ook wel een beetje op tegen de bevalling. Bij onze zoon viel het mij aardig tegen, moest naar het ziekenhuis en heb daar de hele tijd op een bed moeten liggen.
Nu weet ik dat dat niet hoeft, dus voor deze bevalling zal ik ze laten weten wat ik wil als ik weer naar het ziekenhuis moet. En eigenlijk is het nog zover weg.

Het was wel jammer dat het forum het zo'n tijd niet heeft gedaan. Het scheelde wel in de tijd die ik achter de pc doorbracht. Ik was zo weer weg. Het is eigenlijk toch wel gezellig zo kletsen  en heb het ook wel een beetje gemist.

Liefs,

Firstmum,
Ik snap je angst voor de bevalling heel goed.
Mijn eerste bevalling was ook in het ziekenhuis. Werd ingeleid vanwege een veel te hoge bloeddruk en mijn bloedwaarden werden slechter.
Ben bevallen met de vacuumpomp en flink wat hechtingen verder!
Maar echter bij de tweede verliep het vlekkeloos. 5 uur weeen toen vlk gebeld vliezen gebroken, een uur weeenstorm (dat was minder) daarna in twee persween bevallen van een wolk van een dochter. Ik had het me niet mooier voor kunnen stellen.
Lekker onder de douche daarna geen hechtingen en heerlijk daarna met mijn dochter in mijn eigen bedje thuis!
Hoop dat de derde bevalling ook zo gaat, maar dat weet je nooit.
Gr Anita

Hoi meiden,

het is wel weer te merken dat het weekend is. Ik had eigenlijk niet zo'n zin op te typen, maar onze topic stond zover weg. Ik moest em even naar boven halen.

Zijn er al die de kleine voelen bewegen in de buik? Ik weet het niet zeker. Dus wacht nog even af of dat het echt wel zo is, want mijn darmen zijn ook aardig in de weer.

Ook ben ik toch wel benieuwd of jullie al namen hebben. Ik had al een lijstje gemaakt. Maar die ben ik nu kwijt. Uhhhm zwangerschapsdementie toch?
Dat had ik via internet gedaan, maar ik vind het toch makkelijker kijken in een boekje dus ga denk ik van de week even langs de bieb. De top 3 van onze eerste had ik wel pas gevonden. Voor een meisje stond toen Nadia op 1, maar na de goudenkooi gezien te hebben. Vind ik die in ene keer niet meer zo leuk. Er wacht nog een hele taak.

@Anitakr, ik weet ook wel dat elke bevalling weer anders is, maar het blijft toch door mijn hoofd spoken. Terwijl ik normaal gesproken dingen aardig naast me neer kan leggen. Ach, de tijd zal het leren.

Fijn zondag nog en misschien word er van de week wel weer wat meer gekletst.

Liefs,

Ben hier een tijd niet geweest, we konden geen berichten plaatsen.
En dus was er ook geen nieuwe nieuwtjes te lezen.
Maar gelukkig werkt het weer.
Ik ben ook een tijdje op het juni 2008 forum geweest.
Werkt ook niet meer, dan hier maar weer.
Ik ben vandaag precies 16 weken zwanger, en het gaat goed met mij.
Af en toe s`morgensvroeg wat overgeven. ( stelt niet veel voor )
Pijn in mijn hoofd vind ik wat minder, je wilt toch liever geen parcetamol innemen.
Het enigste nadeel van mijn zwangerschap vind ik nu,   dat ik nu  niet kan schaatsen.
Het risico dat je kan vallen, wil ik niet nemen.
Ligt er eindelijk natuurijs na vele jaren.
Het geluk van mijn  zwangerschap kan niet op tegen het niet schaatsen.
Aanstaande maandag moet ik weer voor controle naar mijn huisarts.
Dan krijgen we het hartje weer te horen.
Je weet dat je zwanger bent, je groeit, maar het is nog zo onwerkelijk.
Het idee dat er een kindje in je buik groeit.

hallo dames,
ben echt al een tijdje niet geweest op het forum, maar heb niet veel gemist las ik....
ben nu 17,3 weken zwanger, gaat goed..
ik voel mijn kleine al sinds 15 weken.. als ik de handen op mijn buik leg, s avonds als ik in bed lig, dan voel ik 'm bewegen. dat is echt wel fijn en bijzonder, het brengt je wat meer zekerheid, dat nog alles goed is.
sinds een paar dagen voel ik 'm ook zonder handen,gewoon een bubbel in je buik.
krijg volgende week weer een echo en de 27jan de 20 weken echo.
ik ben zo benieuwd wat het zal worden, zelf denk ik dat het een meisje   word..iedereeen in mijn omgeving denkt dat het een meisje wordt, behalve mijn man, die denkt een jongen.
willen jullie weten wat het wordt?
grts

Hee allemaal,

Alles goed hier. Hier gaat alles goed. Vandaag 20 wkn echo gehad was echt leuk alles is goed met de kleine verloskundige heeft geen afwijkingen gevonden gelukkig. We weten ook wat het is een meisje echt zo leuk!! We zitten echt op een roze wolk. Voelen jullie je kleine ook zo goed. mijn vriend heeft de kleine ook zachtjes gevoeld was echt bijzonder.

Op naar 27 feb dan hebben we een pret echo.

Fijne zwangerschap allemaal.

Liefs melis

Hoi Melissa,

fijn om te horen dat het allemaal zo lekker gaat. Ik moet nog wachten op de echo die is op 6 febr. Ben zo benieuwd of alles ok is. We willen waarschijnlijk niet weten wat het is, maar ja we kunnen altijd nog van gedachten veranderen.
Leuk hoor dat jullie weten dat het een meisje is. Hebben jullie ook al een naam?

Ik denk dat de meeste nu wel verhuisd zijn naar het juni 2009 forum (jaja, eindelijk) het staat nu alleen wel onder mamaclubs (zie blauwe kolom links)
Als je dus niet zoveel reacties krijgt kun je daar ook een kijkje nemen.

Liefs,

Terug
Bovenaan