Juni 2021

<p>Hi! Eindelijk mag ik mij na 3,5 jaar hier melden! Gisteren een knal positieve test in handen en later op de dag een positieve bloedtest:) Ik vind het super spannend en kan het amper bevatten! Zijn er al meer dames die toevallig in juni 2021 uitgerekend zijn?  </p><p>Het lijstje met de uitgerekende data:</p><p>–  Nici, 38j, uitgerekend 02/06</p><p>– Minni, 31j, uitgerekend 02/06</p><p>– Pukje, 26j, uitgerekend op 03/06</p><p>– Nelle, 37j, uitgerekend 04/06</p><p>– Mivdw, 26j, uitgerekend op 04/06</p><p>– Leonie, 28j, uitgerekend 05/06</p><p>– Esmee, 33j, uitgerekend 06/06</p><p>– CherryBlossom, 28j, uitgerekend 08/06</p><p>– Manonplustwee, 29j, uitgerekend 10 juni</p><p>– Kim, 43j, uitgerekend 11/06</p><p>– Tmaam, 28j, uitgerekend 11/06</p><p>–Ongeduldje, 33j, uitgerekend 12/06</p><p>– Kindersurprise, 33j, uitgerekend 12/06</p><p>– HappyH, 31jr, uitgerekend 13/6</p><p>– M’etje, 27j, uitgerekend 14/06</p><p>‐ Skye, 27j, uitgerekend 17/6  </p>

Wauw wat fijn na 3.5 jaar. Gefeliciteerd! Ik sluit voorzichtig aan.. vorige ronde een vroege mk had, vandaag ook een knaltest! Volgens mijn eigen berekening begin juni uitgerekend.
Overigens zwanger van ons eerste kindje!

Gefeliciteerd!! Spannend hè? Heel benieuwd hoe het ons gaat verlopen. Voor ons is het ook het eerste kindje. Hoe voel jij je verder?

Gefeliciteerd!! Spannend hè? Heel benieuwd hoe het ons gaat verlopen. Voor ons is het ook het eerste kindje. Hoe voel jij je verder?

Jaa verschrikkelijk spannend! Duimen dat alles goed blijft gaan! Ik voel me goed, wel meer moe en met vlagen 'buikpijn'. Hoe voel jij je?
Vind het wel lastig om er niet over te kunnen praten, dus ideale uitlaatklep dit forum!

Ik heb inderdaad ook zo nu en dan buikpijn en ben ook echt al wel misselijk af en toe...  vind het bijzonder dat het hele gebeuren zo snel al zoveel doet.
Ik vind het ook zo moeilijk om niks te kunnen zeggen, haha.   Moest even een drempeltje over om hier te reageren, maar vind het nu al leuk. 
En inderdaad,  duimen dat alles goed blijft gaan voor ons allemaal!!!

Terug
Bovenaan