Juni 2021

Omdat wij in een traject zaten en eigenlijk dit weekend na een hele lange rustperiode weer zouden opstarten, krijg ik best al snel mijn eerste echo. Die staat op 14 oktober. Ik kan ook niet wachten. Lijkt me zo bijzonder.

@babyG. Oh wauw wat spannend. Wel heel fijn dat je nu ergens naar uit kunt kijken!
@gebruiker, benieuwd wanneer jij je eerste echo krijgt als je maandag belt. Hou ons op de hoogte 

Hoop dat jullie ook snel mogen. Ik ga ff bankhangen. Weet nu niet of ik moe ben door alle adrenaline van gisteren of van de hormonen?. 

Hallo dames! 
Ik meld mij ook in dit topic. Afgelopen woensdag, 23/9 werd ik niet ongesteld en 24/9 had ik een knaltest in handen. 26/9 nogmaals getest, wederom knalduidelijke streep. Kan niet missen haha. Het is voor ons ook het 1e kindje. Ik heb meteen naar de vk gebeld, moet nog even geduld hebben, 28 oktober eerste echo (dat is met 9 weken). Hopen dat alles voorspoedig gaat! Zelf de uitgerekende datum berekend en dat zou 1 juni 2021 zijn. 
Hier mega gevoelige borsten, af en toe een vleugje misselijkheid en wellicht een beetje moe. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mij echt heel erg goed voel (zolang vriendlief niet aan mijn borsten komt ?).
Ik ben benieuwd hoe het ons allemaal vergaat de komende periode. Leuk dat we zo toch een beetje ons hart kunnen luchten bij lotgenoten.

Hey dames! Ik schuif toch door naar het juni forum, heb de verloskundige gesproken en ben voorlopig uitgerekend op 2 juni 2021 ? 
Mijn eerste (vitaliteits)echo staat gepland op 19 oktober. Ik heb er heel veel zin in. Dan ben ik net 8 weken. Twee weken later heb ik dan de termijnecho, als alles er goed uit ziet natuurlijk :) 
Voor mij is het de tweede, is allemaal net iets anders dan de eerste maar alsnog weer heel spannend! Helaas weer de hele dag misselijk, maar het is nu nog goed te managen. Als het zo blijft vind ik het prima ?
Ben benieuwd hoe het met jullie zal gaan en leuk dat we zo het avontuur een klein beetje samen kunnen aangaan. 
Ik ben heel hard aan het duimen voor jou @Mivdw!

Hi Allemaal,

ik meld mij ook voorzichtig! Afgelopen dinsdag voor NOD een licht positieve test. Morgen doenik nog een test, hopelijk wordt dat een knaltest.
Volgens mijn eigen berekening op 6 juni 2021 uitgerekend van ons tweede kindje! 
wel mega spannend, heb vorig jaar november en mei dit jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, puur pech zei de gynacoloog. 
Hopelijk wordt dit wel een goede zwangerschap ?! 

Ik heb ook af en toen btje buik en rugpijn  en gevoelige borsten. Vandaag hoofdpijn.
Succes allemaal!!

Ook ik meld me aan.
Ben in November 2019 bevallen. En heb eigenlijk aanstaande woensdag een afspraak bij de gynaecoloog, heb hele lange cyclussen nu en roze afscheiding sinds ik bevallen ben. 

nu voelde ik me sinds vorige week helemaal niet lekker, net zon klachten als bij mn vorige zwangerschap. Dus dacht doe is een test voor ik woensdag bij de gynaecoloog voor een verassing sta...

Had een dikke knaltest in handen. Weet ook totaal niet hoelang mn cyclus is geweest deze keer. Is serieus eerste keer dat we t zonder voorbehoedmiddelen deden afgelopen maand. Ben 21 augustus ongesteld geworden, 7 dagen. En vorige maanden waren mn cyclussen 42 en 34 en 45 dagen  

Terug
Bovenaan