Juni 2021

Misselijk ben ik gelukkig nog niet! Voelde overigens paar dagen na de ovulatie al meteen buikkrampjes!
Het liefst licht ik al mijn vriendinnen al in, maar wacht daar toch nog maar even mee ?  

Ik was gisteren en vandaag wat duizelig en moe inderdaad.. Wij hebben het gisteren gelijk aan onze ouders verteld en vandaag heb ik het aan 3 vriendinnen verteld. Maar vind dit forum ook echt een uitkomst, want dat voelt wel wat fijner om lotgenoten te hebben;)
Voor ons is het trouwens ook de 1e.

Gefeliciteerd @gebruiker!! Ja die buikpijn herken ik trouwens ook. Ben heel benieuwd wanneer er meer symptomen komen.  Leuk dat we nu al met z'n 3en zijn!

Ja super leuk dat we al met 3 zijn! 
Ik kan zelf niet wachten om het te vertellen.  Liever gister dan vandaag.  Het was voor mij al een behoorlijke opgave om niet te vertellen dat we het aan het proberen waren....  Vriendlief zit iets anders in elkaar dus we zoeken naar een middenweg haha. 
Hebben jullie al een afspraak gemaakt voor de 1e echo?  Ik ga maandag bellen.

Jaa begrijpelijk, het liefst ik ook hoor! Maar met vorige ronde nog in ons achterhoofd houden we het toch nog maar even stil! Ik heb de vk nog niet gebeld! Wilde dat ergens komende week gaan doen denk ik?

[quote quote=10358913]Jaa begrijpelijk, het liefst ik ook hoor! Maar met vorige ronde nog in ons achterhoofd houden we het toch nog maar even stil! Ik heb de vk nog niet gebeld! Wilde dat ergens komende week gaan doen denk ik?[/quote]
Ook heel begrijpelijk. Hopelijk blijft nu alles goed gaan!

Terug
Bovenaan