Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe was jullie 20-wekenecho, ladies? Ik vond het zo mooi om te zien! Hoe de echoscopiste alle details in beeld bracht, longetjes, hartje hersentjes. Alles was gelukkig perfect in orde bij onze kleine, en nu weten we ook dat het een meisje is! ?
Onze 20 weken echo was zo interessant! Je kon alles zo goed zien! En gelukkig was alles goed.
Ik denk dat ze mijn neusje heeft en de lange benen van haar vader!! Zo leuk!!
Wat fijn dat alles goed is met jullie kleine! Met die van ons gelukkig ook, en we krijgen ook een meisje! We zijn ondertussen rustig met haar kamertje begonnen, maar dat is nog best een uitdaging nu alle winkels dicht zijn...
Hier ook de 20 weken echo gehad en alles is goed. Voor ons blijft het een verrassing wat het wordt ? Ook al gestart met de inrichting van het kamertje, inderdaad wel jammer det je nu niet ff naar gordijnen kunt gaan kijken ofzo..