Juni 2021

Jaaa! Ook ik ben in juni uitgerekend! 14 juni om precies te zijn. Ik ben 39 jaar, we hebben een paar jaartjes geduld moeten hebben, maar via ivf is het nu dan toch gelukt. Heel blij om. Ik ben onder controle van het ziekenhuis wegens afwijkende baarmoeder (uterus bicornis), maar tot nu toe gaat het heel goed. Kans op vroege bevalling wegens mogelijk minder ruimte aan het eind, dus zou ook nog mei kunnen worden. Vandaag 18 weken, volgende maandag de 20-wekenecho, spannend maar ook zin in!

Gefeliciteerd! Ik lees en schrijf ook graag mee. Ik ben 27 jaar, zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 11 juni. Ik heb aanstaande maandag de 20 weken echo. Heel spannend!

Welkom allemaal en gefeliciteerd! :) ik ben 12 juni uitgerekend en heb zaterdag 23 jan de 20 weken echo. Spannend!!
Willen jullie het geslacht weten? Ik heb 23 december nog pret echo gehad, geluk want mijn echo bureau liet alle al ongeplande echo's doorgaan ondanks de corona lockdown. Wij krijgen een meisje!! ??

Hoi dames,
Welkom allemaal! Ik schrijf hier niet meer zoveel, maar alles gaat gelukkig goed. Ik ben 11 juni uitgerekend, we hebben maandag de 20 weken echo! We weten wel al dat we in verwachting zijn van een jongen. ? wij hadden nog het geluk dat onze pretecho door ging :) zijn er al meer die het geslacht (willen) weten?

Hallo allemaal! Ik sluit me ook aan bij de groep! Ik heb nog wat om in te halen qua lezen.
Maar ik ben 16 weken zwanger van een tweeling! Het was er schrikken, zeker omdat we het slechts twee maanden aan het proberen waren. Ik moet echt nog wennen aan het idee dat ik moeder word.
Het eerste trimester was erg pittig, heel erg misselijk geweest. Nu nog best wel moe en last van maagzuur.
Vandaag ook weer een echo in het ziekenhuis gehad. Ze groeien goed en waren lekker aan het bewegen! Helaas weten we nog niet wat het geslacht wordt, ze lagen erg dicht bij elkaar en de apparatuur was niet zo goed. We moeten nog 3 weken wachten tot de 20 weken echo. Ze hebben een eigen placenta, dus het is waarschijnlijk een twee-eiige tweeling.
Ik ben uitgerekend op 29 juni, maar waarschijnlijk komen ze rond 8 juni. Ze krijgen hopelijk ook het sterrenbeeld tweelingen!

Wat leuk dat jullie al weten wat het wordt! We hadden 18 december een pretecho gepland staan, maar helaas is die door de nieuwe maatregelen afgezegd. We moeten dus nog even tot aanstaande maandag wachten! Voelen jullie de baby ook af en toe al bewegen?

Ah best een aantal die dus komende maandag de 20 wekenecho hebben! Laat weten hoe het was!
Wij willen wel graag weten wat het geslacht is, dus dat maakt het ook wel spannend, volgende week weten we het!
En ja ik voel de baby sinds anderhalve week ongeveer en steeds meer ook. Ook mijn vriend heeft vandaag voor het eerst de beweging gevoeld onder zijn hand, zo bijzonder!

Terug
Bovenaan