Juni uitgerekend hoe te doen met baby kamer inrichten

Hey ik ben chelle, ben al 20 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik wil graag de baby kamer inrichten maar de Corona heeft alles om gegooid. We willen naar de winkels gaan om wat spullen te kopen inplaats van bestellen. Ik ben benieuwd hoe jullie dit doen. Hebben jullie tips als we toch online moeten kopen. Alvast bedankt

Witlof dekens en lakens zijn echt geweldig!! Hebben elatiek aan het einden. En bovenin lekker breed zodat je het heel goed kunt in stoppen. Ik gebruikte al heel snel alleen de denken van Witlof.

Wij maken er een sport van om zoveel mogelijk tweedehands te kopen. Er is zoveel goede kwaliteit te vinden op bijv. Vinted of marktplaats. Dingen die praktisch niet gebruikt zijn of niks hebben geleden.

Ik ben 18 weken en inderdaad het is alleen maar online bestellen. Dat maakt het minder leuk maargoed daar kunnen we niets aan veranderen. Ik vind vooral het inschatten van de meubels zo moeilijk omdat we maar een kleine babykamer hebben. Is dat bij jullie ook het geval of heb je meer moeite met kleding?

Ik ben nu 32 weken zwanger en wij zitten midden in de totale lockdown, en wij kunnen niet wachten tot wanneer de winkels open gaan. Dus wij hebben alles besteld ook de meubels, box, andere benodigdheden allemaal via internet het is nu echt even niet anders. Sterkte!

Ik snap dat het lastig is met afmetingen, maar veel spullen hebben dezelfde maat en als je afplaktape in huis hebt: plak de afmetingen af op de vloer zodat je een beetje een beeld hebt. Dekens en kleding zal t probleem niet zijn, en stuur je ook makkelijk retour.

Wij hadden toevallig net voordat de winkels dicht zijn gegaan gekeken voor babykamers. Uiteindelijk hebben we het wel online moeten bestellen, maar we hadden ze dus wel kunnen bekijken. En de rest van de babykamer (kleur voor de muur, gordijnen, dekentjes, etc) allemaal online besteld en dan maar hopen dat het klopt qua kleur. Het is nu helaas niet anders. 

Terug
Bovenaan