Juni uitgerekend hoe te doen met baby kamer inrichten

Ik wacht het gewoon eventjes af, nu 18 weken zwanger. Ben wel aan het oriënteren zodat als het allemaal weer open is we snel knopen kunnen doorhakken. En als straks ineens de nesteldrang komt is het zo online gekocht.

Dit probleem heb ik ook.
Al heb ik grote spullen nog van me vorige kindjes.
Maar ik vind kleertjes en dingetjes in de winkel shoppen toch fijner dan via internet!
Hopelijk gaat in februari gewoon weer vanalles open

Ik ben ook in Juni uitgerekend, van mijn 2e.
Wij hebben dus al een kindje en dus al veel in huis. Ik wilde ook graag naar de bouwmarkt voor kleurstalen e.d maar ik ben toch maar online gaan kijken... Uiteindelijk kon ik gemakkelijk vanalles vinden en heb ik de verf bij de bouwmarkt gewoon besteld.
Meubels hebben wij al, die gaan van ons eerste kindje naar ons tweede kindje door.

Verder moet de kamer aangekleed worden en daar wachten we nog even mee.. We hebben nu een zoon en krijgen een dochter. Als alles geverfd is en de meubels staan erin dan zien wr dan wel even verder of t alweer in de winkel kan of nog steeds online.. Als het niet anders is bestellen we het toch maar gewoon :) 

Ja voor ons is het ook de meubels. Qua veiligheid willen het liefst ook wel zien. Maar goed we hebben alles uitgetekend in de kamer en we hebben wel een idee hoe we het willen hebben.

Ja ik vind het ook heeel lastig om alles online te moeten doen, maar is niet anders. 
We hebben de mazzel de complete babykamer gekregen te hebben.. 
maar sommige dingen zoals een kinderwagen ed wil je toch het liefst in het echt zien en uitproberen in de winkel. 
wie weet na 9 februari dat het nog kan... en Anders op de gok online. Succes allemaal! 

Ja ik begrijp je helemaal! Ik wordt gek van al die grote kartonnen dozen elke keer hahaah. 
zijn ook echt aan de klus; dus alles online moeten bestellen. Van verf tot babyspullen. 

hopelijk na 9 februari toch wat versoepelingen, anders zit er niets anders op.. succes allemaal! 

Heyy allemaal, herkenbaar. Ben ook in juni uitgeteld, en vind 't zooo jammer dat we niet naar winkels kunnen. Babykamer /kinderbox / maxicose 2dehands gekocht.. Maar die kinderwagen dat blijft een dingetje die wil je toch zien/voele hoe die rijd. Dus daar ben ik nog niet over uit wil die wel echt nieuw.. En ook vind ik het erg lastig met een verf uitzoeken of dan toch maar behang voor de kinderkamer.. Online ziet het er vaker toch anders uit.

Ben helemaal niet zoon online shopper.. Ook met kleertjes kopen.. Dan denk ik doe maar bij 1 winkel.. Dan heb je alles in 1x maar andere kant bestel ik dan weer niet omdat toch bij verschillende winkels iets leuk vind. Haha dilemma.. Ma scheeld we hebbe nog eventjes :)

[quote quote=10398166]Wij maken er een sport van om zoveel mogelijk tweedehands te kopen. Er is zoveel goede kwaliteit te vinden op bijv. Vinted of marktplaats. Dingen die praktisch niet gebruikt zijn of niks hebben geleden.[/quote]Het is dit wat voor ons ook super goed werkt. Verf en laminaat in de aanbieding online besteld en verder alles in perfecte staat 2e hands van marktplaats. Je ziet het er niet aan af en we hebben 'n onwijs leuke en goedkope kinderkamer.

Terug
Bovenaan