Juni uitgerekend hoe te doen met baby kamer inrichten

Ik ben inmiddels 20 weken zwanger en hebben voor de kamer veel via marktplaats over gekocht en via internet gekocht. Alleen wij zitten met de kinderwagen. Wij willen deze graag in de winkel kopen ivm uitproberen, maar zijn bang dat wij deze toch via internet moeten gaan bestellen.

Wij hebben de meubeltjes via Marktplaats. Ik vind het echt een uitkomst, want je kunt er echt zo goed als nieuwe spullen vinden. En om eerlijk te zijn is de baby kamer echt voor jezelf natuurlijk :). Alle andere spulletjes shop ik nu hier en daar online en heb in mijn omgeving ook al best veel gekregen.

Heb je in je omgeving misschien wat vrienden of familie waar je verschillende wagens kan bekijken? Zo zijn wij bij Joolz uitgekomen en hebben nu via Marktplaats een mooie gekocht van 2jr oud! Erg blij mee want deze is echt als nieuw. Heb ook al verschillende shops gezien online die showroommodellen weg doen. Ook interessant!

Ik vond het online bestellen verschrikkelijk. Ik heb dan ook nu meubels gekocht die zeker heel mooi zijn, maar praktisch vind ik ze niet. Als ik ze in het echt had gezien, had ik er niet voor gegaan. Daarbij brak bij het monteren de sluiting van de kast af en wacht ik nu nog steeds op een onderdeel, terwijl de kleine al bijna komt.

Terug
Bovenaan