K*t C.B.

he
ik heb zelf een zoontje van 15 maanden en bij de eerste controle bij het cb kreeg ik meteen te horen dat hij een groot hoofd heeft ja dus   het valt volgens mij wel mee hij zit met alles   boven het gemiddelde maar volgens mij is dat bij de meeeste die ik spreek.
ik ga voortaan erheen als het moet en luister dan met een half oor.
lekker je eigen ding doen hun willen alle kinderen volgens het boekje maarja die zijn er toch maar heel weinig te vinden.
je eigen instinkt is vaak het beste jij kent je kind het beste hun zien hem af en toe 5 minuten
groetjes nicole
 
Mijn dochtertje is nu bijna 5mnd en ze weegt 6200 gram en is 64cm dus bijna hetzelfde,
maar ik hoor van iedereen hoe gezond ze er wel niet uitziet en het CB heeft er ook niet over gezeurd.
Dus niks van aantrekken hoor!!! Jij weet zelf wel hoe je kind eet en drinkt, poept en plast en of ze gezond is.

Groetjes Nadine moeder van Anouk.
 
Ik kan me helemaal voorstellen dat je het CB irritant vindt. Mijn oudste was eerst ook te licht. Moest ik het kind pap geven iedere ochtend. Deed ik dat braaf, kreeg ik 3 maanden later te horen dat ze te zwaar was.... pffff.   Zo kan ik nog wel wat voorbeelden geven. Laat ze maar zwammen denk ik inmiddels. Ze willen nl. dat ieder kind gemiddeld is en zijn vooral heel erg druk met hun statistiekjes. Helaas snappen ze niet hoe je aan een gemiddelde komt en weten ze ook niet hoe de cijfers verzameld zijn.
 
Terug
Bovenaan