kadotips voor de feestdagen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Omdat het onderwerp toch al aan de orde is geweest lijkt het me leuk om elkaar weer kadotips te geven voor de feestdagen. We hebben nu allemaal de eerste verjaardag achter de rug dus als je leuke dingen hebt gekregen of mooie dingen hebt gezien, kom maar op de tips.

groetjes Linda

Wij hebben deze treinset bij de Ikea gekocht voor Marissa voor de kerst. Het is een baan van 3 meter en dat voor maar € 7.99. De andere bekendere trein merken passen er gewoon op, maar ook de Ikea heeft een hele goedkope uitbreidingsset.

Dan hobbeleland van de Ikea, iets prijziger maar hier een ontzettend succes. Deze kost € 29.95

Deze tent gaan we ook kopen, deze zetten we af en toe in de woonkamer. Ze heeft dan haar eigen verstop plekje waar ze lekker kan spelen. De tent kost maar € 5.99

Hoi Linda,

je bent al lekker bezig zie ik, Jesse heeft al 29 cadeaus op z'n lijstje staan, waaronder heel veel Duplo, maar ook heel veel van de IKEA, zoals het tekenbord, krijtjes, treinbaan, de knikkerbaan, een kussentje, een dekbedovertrekje, etc. Ik kan het hier niet allemaal neer zetten hoor, maar het asociaal vol!

ik maak een lijstje, op www.lijstje.nl, stuur deze naar iedereen die met ons mee doet en dan kunnen zelf afstrepen wat ze gekocht hebben, zo krijgt de kleine man geen dubbele dingen voor de Sint en Kerst. Maar wat overblijft, schuift weer door naar z'n verjaardag en dat vul ik dan weer aan!

Ik heb zelf al een Duplo eerste trein en het Duplo Circus gekocht. Zometeen ga ik naar de Bartsmit een keukentje halen, daar speelt hij zo leuk mee bij andere kindjes, en die nu in de aanbieding, dus die scoren we alvast! En gaat echt onder de boom, ik wacht met uitpakken tot de kerst!! (nou ja onder de boom....dat past niet ernaast dan)

Misschien andere meiden nog ideeen! Voor de kinderen lukt het wel, maar voor mezelf en m'n man is het 10 keer moeilijker!!

Groetjes
Angel

En tot slot toch nog een keer de tip van de speelboerderij. Helemaal fantastich, lekker groot en hij kost maar € 14.99 bij www.wehkamp.nl

Sorry heb een beetje snel getypt en een paar woorden overgeslagen....maar je snapt me wel!

Ik heb dit Teletubbies speelhuis besteld als kerstcadeau voor Tara. Het is een online weekaanbieding bij de Bart Smit die geldig is van 15 t/m 22 september en hij kost slechts € 20,-!

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan