kadotips voor de feestdagen

Hoi Shivana,

Ik heb het Teletubbie huis ,eteen besteld . Helemaal geweldig. Bedankt voor de tip. En volgens mij ben ik nu voor Marissa al helemaal klaar voor Sinterklaas en Kerst. Nu de volwassenen nog.

groetjes Linda

Hoi,

ik vind dat de kinderen genoeg speelgoed hebben. Daarom zit ik er aan te denken om ze nuttige dingen te geven zoals boekjes en kleding. We hebben een grote houten kist vol duplo staan en twee kratten met lego en een grote kist vol playmobiel, verder hebben we veel babylego. Dingen als litle people begin ik niet eens aan omdat ze dan helemaal niet meer weten waar mee te spelen. De houten ikeatrein hebben we ook met uitbreiding. Kortom ze hebben veel te veel. Ik zit er wel aan te denken om knutselspullen te kopen. Dat vinden ze ook altijd leuk.

Groetjes van Marloes

Ik was van plan om voor onze dochter een kinderwagentje en spulletjes voor haar pop te kopen. Daar speelt ze graag mee. Helaas zag ik in de winkel dat de meeste leuke poppenspullen vanaf 3 jaar is... Houden jullie je daar altijd aan?

Hoi Babybelle,

Ik hou me niet altijd precies aan de leeftijd die er op zit. Maar je moet zelf natuurlijk wel goed kijken of het kwaad kan. Maar op sommig speelgoed snap ik niet goed hoe ze bij de leeftijd komen. Marissa krijgt My first Babyborn, die is vanaf 1 jaar.

groetjes Linda

Idd soms begrijp ik het ook niet hoe ze aan die leeftijden komen...
Jennifer heeft de Markt (Little People) en dat is tussen 2 en 5 jaar. Maarre ze vindt het GEWELDIG... oke het is ook in het engels, maar ze kunnen er wel al errug leuk mee spelen.

Jennifer heeft ook babyBorn maar daar vindt ze weer nog niets aan...??!!!??!!?

gr. Ilone

Hoi Marloes,

Ik snap helemaal wat je bedoelt, en dan heb ik nog maar 2 jongens, maar ook hier puilt het uit van het speelgoed.
Wij zijn dus ook op zoek naar alternatieven, o.a. kleding, knutselspul, pantoffels.
Nog meer speelgoed dan weet ik niet meer waar ik het moet laten en de kinderen niet meer waarmee ze moeten spelen.
Gezelschapsspelletjes doen het op dit moment goed bij de ouste, dus die krijgt daar iets van.

Als iemand nog tips heeft voor cadeautjes wat geen speelgoed is laat het maar horen.

gr Saskia

Tip: Geef je kind een mooie speelgoedopbergbak met zijn/haar eigen naam erop geschilderd!

Ik ga ook niet te gek doen, want Feline heeft al best veel speelgoed. Dus het worden nuttige kadootjes en 1 wat groter kado.

En over de pop: Feline heeft voor haar eerste verjaardag een babyborn pop gekregen die geschikt is vanaf 3 jaar. Ze speelt er nu al mee, en dat gaat hardstikke goed. Alleen de kleine onderdelen die erbij zaten. zoals een luier, kam, speentje en flesje en potje krijgt ze nog niet.
Het schijnt dat die leeftijdsgrens er vooral op zit ivm de wimpertjes en oogjes. Die zouden ze er uit kunnen halen en in kunnen stikken. Nu ben ik er altijd bij als Feline er mee speelt en ik denk dat er niet veel kindjes zij die oogjes van de pop er uit willen halen...

En leuke tips voor nuttige kadootjes zijn altijd welkom.

groetjes Maris

Hai,

Er bestaan ook babybjornpoppen voor 1 jarigen. Oogjes vast en geen gekke losse onderdelen. Mette krijgt die van mijn ouders als nr. 2 wordt geboren.

lfs ing

Terug
Bovenaan