kadotips voor de feestdagen

Enne oja...ik heb het teletubbie huis ook besteld! Hoe lelijker hoe mooier ze het vinden he! hahahaha! Leuk voor Sinterklaas!

x ing

Voor iedereen die knutselspullen zoekt:

€ 5.99 bij de Ikea

knutselpapieer € 2.99 bij de ikea

En dan heb ik nog een boekentip. De boekjes van Oliver Dunrea zijn zo ontzettend leuk en lief. Er is een serie van ongeveer 6 boekjes en Marissa is er dol op:

ze kosten € 6.95 bij www.bol.com maar je kunt ze uiteraard ook bij de (kinder)boekhandel halen.

Hoi,

ik zag bij de Bruna al heerlijke grote schetsblokken. Verder wil ik potjes lijm aanschaffen en klei en bij de Hema hebben ze een setje voor koekjes mee te bakken en dat kan prima voor de klei gebruikt worden. Ik vind het idee van een krat met de naam erop geschilderd ook heel erg leuk. En wat snaaigoed vinden de oudste twee ook geweldig!!! De oudste zijn koffer is versleten dus misschien krijgt hij wel een andere koffer. Voor Stijn hebben we helemaal geen koffer dus voor hem lijkt het me ook een goed idee.

Groetjes van Marloes

Voor de sint komt op het verlanglijstje vingerverf en een serviesje en nog wat dingen die ik moet gaan verzinnen. Waarschijnlijk ook wel een leuk shirtje of trui enzo.
ze kan nu zo leuk uit je hand eten. (lucht dan he) en zitten smikkelen van niets.
Ook vind ze het helemaal leuk om met de lepel te spelen en in een kommetje te roeren dus vandaar het serviesje. even zoeken waar ze de leukste/goedkoopste hebben.

Met de kerst doen we geen kadootjes. Kerst betekend voor  mij dat Jezus is geboren, en dus geen  kado festijn. Maar uiteraard moet iedereen doen waar ie zich prettig bij voelt!
Enne..ben blij toe want 2x dingen verzinnen word lastig

Terug
Bovenaan