Kan iemand mij helpen?

Hallo, ik denk dat ik mogelijks zwanger ben het probleem is dat ik dat nu niet wil zijn, het zit zo:

Ik nam de Daphne pil en ik ben intien geweest 17/01 (mijn pilstrip gewoon genomen zoals altijd de laatste op zondag) en de week erna 23/24/01 ongesteld geworden ik dacht niks aan de hand maar ik ben toen na de dokter geweest om mijn pil voorschrift te verlengen omdat hij bijna op was.

De intimiteit was best heftig en ik was zelfs een beetje aan het bloeden maar dat was ook meteen wel gedaan
Nu was mijn pil uit de handel en neem ik sinds 27/01 Mylan 35 de huisarts en apotheek zeiden dat dat hetzelfde was maar ik heb nu al 5 dagen jeukende borsten en voel mij dus erg misselijk met momenten en heb geen urineverlies niet meer iets wat eerst wel was.

Nu is mijn vraag zou het kunnen dat ik ongewenst zwanger ben? Want dat lijkt me heel erg kort normaal duurt dat toch langer eer je zo misselijkheid bent etc?

Of zou het van de pil zijn? Maar dat lijkt me straf aangezien ik bevestigd kreeg dat dat hetzelfde was als mijn gewone pil.

Alvast bedankt

Begin eens met naar de drogist gaan voor een zwangerschapstest. Die test kan jouw vertellen wat wij niet met zekerheid kunnen zeggen.

Ik begrijp wel dat van deze situatie erg onzeker wordt.

Over eerst wel urineverlies en nu niet, als je regelmatig urineverlies hebt, raad ik je aan daarmee langs de huisarts te gaan. Daar bestaat bekkenbodem fysiotherapie voor.

Begin eens met naar de drogist gaan voor een zwangerschapstest. Die test kan jouw vertellen wat wij niet met zekerheid kunnen zeggen.

Ik begrijp wel dat van deze situatie erg onzeker wordt.

Over eerst wel urineverlies en nu niet, als je regelmatig urineverlies hebt, raad ik je aan daarmee langs de huisarts te gaan. Daar bestaat bekkenbodem fysiotherapie voor.
Denk je dat dat nu al positief zou zijn?

Ja enorm onzeker ben ik er door.. bedankt voor jouw reactie! Het is leuk dat mensen zoals jou niet direct negatief denken ofzo! Dankjewel daarvoor!

Denk je dat dat nu al positief zou zijn?

Ja enorm onzeker ben ik er door.. bedankt voor jouw reactie! Het is leuk dat mensen zoals jou niet direct negatief denken ofzo! Dankjewel daarvoor!
14 dagen na het intiem geweest zijn zal vaak lang genoeg zijn, maar om zeker te zijn, is testen op dag 19 beter, omdat je niet weet wanneer de ovulatie is geweest. En het zaad kan nog eventjes overleven in de baarmoeder, voordat het bij het eitje komt.

Verder bestaan er ook early tests, die je al eerder kan gebruiken.

14 dagen na het intiem geweest zijn zal vaak lang genoeg zijn, maar om zeker te zijn, is testen op dag 19 beter, omdat je niet weet wanneer de ovulatie is geweest. En het zaad kan nog eventjes overleven in de baarmoeder, voordat het bij het eitje komt.

Verder bestaan er ook early tests, die je al eerder kan gebruiken.
Ja die early tests dat heeft nu geen nut ik zou pas 21/02 terug ongesteld moeten zijn..

Ik zal volgende week eens een test doen want ik denk da ik nu nog geen positieve test zou hebben ongeacht de klachten

Terug
Bovenaan