Kan iemand mij helpen?

Ik neem mijn pil gewoon door nu tot mijn volgende menstruatie mijn borsten zijn gewoon donker, gevoelig en het baart me allemaal wat zorgen maar zoals gezegd ga ik gewoon testen de dag dat ik ongesteld moet worden. Ik ga binnenkort zeker wel een bezoekje brengen aan de ha gewoon voor de zekerheid. Bedankt voor je begrip

Je test negatief. Dus je kwaaltjes komen niet door een zwangerschap want dan had je positief getest. En aangezien dit niet je eerste topic is de afgelopen jaren over denken zwanger te zijn en dan toch uiteindelijk ook niet zwanger bleek, denk ik dat het nu ook allemaal wel los zal lopen. De kans is sowieso al minimaal aangezien je alleen maar van pil bent gewisseld en niet ineens een pilstrip hebt overgeslagen. Ik denk dat je gewoon gevoelig bent voor hormonen

Je test negatief. Dus je kwaaltjes komen niet door een zwangerschap want dan had je positief getest. En aangezien dit niet je eerste topic is de afgelopen jaren over denken zwanger te zijn en dan toch uiteindelijk ook niet zwanger bleek, denk ik dat het nu ook allemaal wel los zal lopen. De kans is sowieso al minimaal aangezien je alleen maar van pil bent gewisseld en niet ineens een pilstrip hebt overgeslagen. Ik denk dat je gewoon gevoelig bent voor hormonen
Dat kan best zijn, ja hormonen het is wel een dingetje voor me, dat maakt iemand ook gewoon zot soms vind ik..

Beste G,
Ik kan begrijpen dat als je zwangerschapssymptomen ervaart maar toch een negatieve test hebt, dit verwarrend en stressvol kan zijn. Het is mogelijk dat je stress hebt omdat je denkt dat je mogelijk zwanger bent, dat je daardoor bepaalde klachten ervaart waarvan je denkt dat het zwangerschapssymptomen zijn. Het lijkt dan een beetje op een schijnzwangerschap; waarin je lichaam reageert alsof je zwanger bent ondanks dat er geen daadwerkelijke zwangerschap is. Symptomen zoals misselijkheid, vermoeidheid, en zelfs gewichtstoename kunnen optreden.

Schijnzwangerschap kan worden beïnvloed door emotionele factoren zoals stress, of een sterke wens om zwanger te raken.
Het is heel goed dat je nu hier je zorgen bespreekbaar maakt. Ik zou je willen meegeven dat als je test negatief is, de kans écht heel klein is dat je zwanger bent, mits je op het juiste moment getest hebt. Je geeft aan dat je nog ongesteld moet worden, dat zou het moment moeten zijn dat je een test doet. Ik heb hier een artikel dat je kan helpen om op het juiste moment te gaan testen:

Dit artikel is medisch beoordeeld door Elke Sruiwig. Een IVF arts & lifestyle coach.

Ik adviseer je om te bellen met de assistent van de huisarts. Zij of hij kan je mogelijk al adviseren en inschatten of je nog op gesprek moet komen bij de huisarts zodat zij of hij je verder kan helpen of niet.

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.
Groet, Jetske

Ik maak me inderdaad zorgen omdat ik ook van pil veranderd ben en op internet staat dat je lichaam 3 maanden de tijd nodig heeft om te wennen, ik persoonlijk denk niet dat het schijnzwangerschap is omdat ik mijn lichaam wel ken en die klachten degelijk heb, wat ik wel heb sinds gisteren terug is ik eet iets en mijn tepels jeuken erna, mogelijke allergie op de pil ofzo?

Ik ga dus zoals ik net zei 12/02 na de dokter ik moet nog een week mijn pil strip uitnemen van mijn nieuwe pil en dan zou ik ongesteld moeten worden maar ik heb ook ontzettend lage zeurende rugpijn en ik kan daardoor niet slapen

Ik maak me inderdaad zorgen omdat ik ook van pil veranderd ben en op internet staat dat je lichaam 3 maanden de tijd nodig heeft om te wennen, ik persoonlijk denk niet dat het schijnzwangerschap is omdat ik mijn lichaam wel ken en die klachten degelijk heb, wat ik wel heb sinds gisteren terug is ik eet iets en mijn tepels jeuken erna, mogelijke allergie op de pil ofzo?

Ik ga dus zoals ik net zei 12/02 na de dokter ik moet nog een week mijn pil strip uitnemen van mijn nieuwe pil en dan zou ik ongesteld moeten worden maar ik heb ook ontzettend lage zeurende rugpijn en ik kan daardoor niet slapen
Als je zodanige lage rugpijn hebt dat je er niet van kan slapen, zou ik echt gewoon vandaag even naar de huisarts gaan. Klinkt echt als een blaasontsteking.

Terug
Bovenaan