Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij pilgebruik heb je geen menstruatie maar in de stopweek medisch gezien een onttrekkingsbloeding. Dat is dus nooit een menstruatie zoals bij een natuurlijke cyclus. Menstruatie en zwangerschap komen ook nooit voor. Meende dat dit algemeen bekend was. Bloeden tijdens de zwangerschap kan, maar dat is dus never nooit een menstruatie.Met de pil blijf je gewoon ongesteld worden, ook wanneer je zwanger bent. Dus bij twijfel gewoon testen.
Je kan ook gewoon last hebben van een virus of dat je toch anders reageert op de nieuwe pil. Aangezien je zelf aan hebt gegeven in de stopweek na de seks 'ongesteld ' te zijn geweest, blijf ik de kans op zwangerschap erg klein vinden. Hoe heftig de seks was, maakt voor een mogelijke bevruchting ook niet uit.Ja dat is nog wel eventjes voor ik dat weet, 21/02 moet ik normaal terug ongesteld worden,..
Heb wel nog steeds last van pijnlijke en gevoelige borsten en ben best moe ongeacht 7-8h slaap per dag, best vervelend die klachten ook grote toilet is niet meer zo vanzelfsprekend ook wat irritant.
Bij vaak plassen is een blaasontsteking ook een mogelijkheid.Vind het een beetje raar dat mijn lichaam exact letterlijk zoveel klachten heeft als symptomen voor een zwangerschap ik heb wel gisteren een test gedaan die was negatief, maar toch raar dat mijn lichaam zo fel pijn doet en ik zo vaak moet plassen en nog andere kwaaltjes heb,.. maar goed 21/02 ga ik nog eens testen dan moet ik mijn regels terug hebben normaal dus dan zal ik wel duidelijkheid hebben
Mijn punt is dus dat die bloeding niets zegt over al dan niet zwanger zijn, vanwege het gebruik van de pil.Bij pilgebruik heb je geen menstruatie maar in de stopweek medisch gezien een onttrekkingsbloeding. Dat is dus nooit een menstruatie zoals bij een natuurlijke cyclus. Menstruatie en zwangerschap komen ook nooit voor. Meende dat dit algemeen bekend was. Bloeden tijdens de zwangerschap kan, maar dat is dus never nooit een menstruatie.
Ik heb geen pijn bij het plassen ben ook ontzettend misselijk welBij vaak plassen is een blaasontsteking ook een mogelijkheid.
Ga dan toch maar liever binnenkort even naar de huisarts.Ik heb geen pijn bij het plassen ben ook ontzettend misselijk wel