Kan je ervoor zorgen dat je zwangerschap korter duurt?

Hoi,

De vraag komt inderdaad RAAR over.
Je moet   wel beseffen dat ELKE dag dat je kindje langer blijft zitten,beter is voor zijn gezondheid en ontwikkeling.!!!!!!
Maar als je het wilt hebben over weeen opwekken dan helpt volgens mij niets.
Bij mijn eerste heb ik tot de 15 e dag langer gelopen.Vanaf week 41 hebben we bijna elke dag sex gehad,veel gewandelt enz enz .en niets hielp.
De baby komt toch gewoon als hij er zelf klaar voor is.
Succes.

natasja

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik durf eigenlijk weinig meer te zeggen, bang dat ik iemand kwets die te vroeg bevallen is en dat geen pretje vond. Dit is mijn 2e zwangerschap en ik ben dol en dolblij dat ik een 2e kindje mag krijgen. Echter, heb ik moeite met mijn steeds dikker wordende lichaam en vind ik zwanger zijn een hoop offers vragen, waar ik moeite mee heb. Uiteraard heb ik dat er graag voor over, maar  ik kijk nu al uit naar het eindpunt om van mijn baby te genieten en te zien wat er in mijn buik zit  en om echt weer mezelf weer te zijn in mijn vertrouwde lijf en beter in mijn vel te zitten dan nu.  Ik ben gewoon ongeduldig en nieuwsgierig en vind 9 maanden voor mijn gevoel heel erg lang. Ik heb het inderdaad over wee-opwekkende middelen die na 36 of 37 weken zou kunnen proberen, zodat je toch nog een paar weekjes eerder 'mag' bevallen. En tuurlijk is het geen pretje als je kind te vroeg geboren wordt, terwijl het daar nog niet aan toe is. Dat is ook zeker niet jaloers op te worden, te bevallen van een kindje die nog in het ziekenhuis moet verblijven etc. etc.
Ik heb het over de baby's die gezond en wel ter wereld komen bij bijv.  37 weken en dat is toch prettiger dan er ruim 42 weken (dus 5 wekenlang extra) er mee rond te moeten lopen. Want juist het laatste stukje is het zwaarst.
Maar toch bedankt voor de reacties, al zijn er dus blijkbaar geen tips die echt werken.

Terug
Bovenaan