kan je het echt voelen????

en de reden van mij over het feit dat ik over het hele forum steeds vragen heb over mezelf is; dat ik me niet kan voorstellen dat ik de enige ben die al die dingen hebben,zoals die doorzichtig slijm dan bijvoorbeeld

Kijk dat snap ik wel!.. Maar een tweede hoeft niet sneller te gaan.
Maar ik kreeg gewoon het gevoel dat als je veel vragen heb dat je je dan toch zorgen maakt.
Maar goed nogmaals.. hoop dat je gewoon zwanger bent en je geen zorgen meer hoeft te maken

Ik was bij mijn zoontje in vijf maanden zwanger..
Dus was eigenlijk geshokt dat het deze keer in 1 keer raak was.
Had het niet verwacht.. had ook niet verwacht dat het sneller zou zijn dan bij mijn zoontje.
Helaas heb ik juist ervaringen dat ze bij een eerste in 1 keer zwanger zijn en dan bij een 2 de langer.
Maar ik zei niet dat 8 maanden lang was..
Ja idd in vergelijking met 1 keer wel.. maar maar 30 procent is binnen 3 maanden zwanger.. dus besef heel goed dat het mazzel is.
Ik zei alleen dat als je met een 1ste een jaar gedaan heb je daar nog niet bent.. dus nog 4 keer kans heb om toch net als met je zoontje binnen een jaar zwanger te zijn.

Ik weet niet of je het nu allemaal nog snapt.. maar ik bedoel gewoon dat het grootste gros binnen een jaar zwanger zijn. en sommigen nog een paar maanden extra nodig hebben.
dus ik zeg niet dat het lang was... maar ik dacht in eerste instantie dat je al langer bezig was. vandaar dat mijn reactie misschien verwarrend over komt.

Groeten!

nee 8maanden klinkt voor mij gevoels matig heel lang,maar ik ben er ook erg veel mee bezig moet ik zeggen,maar kan moeilijk mijn gedachten verzetten en zeker als mijn nod weer in aantocht is.

maar ik ben ook ongeveer 8maanden al hier op het forum,misschien iets korter...dus 8maanden onzekerheid hier over mij op het forum...

maar ik ben nog jong (25) ik was dus 24 toen ik mijn zoontje kreeg,dus kwa leeftijd zit ik in iedergeval zeker goed.niet dat er daarom niks aan de hand kan zijn hoor

nee.. maar als er wat is! is er genoeg tijd en ruimte voor onderzoek! en eventueel hulp..
maar ga daar maar niet vanuit..
Ja sorry als ik direct ben.. ben over het algemeen (op sommige momenten na) wat nuchter ingesteld.
zal vast wel goedkomen.

Terug
Bovenaan