Kan je ongi gevoel hebben als je zwanger bent?

Vraagje!

Ik heb zondag mijn NOD, ben afgelopen week moe en ook wel misselijk geweest, nu heb ik vandaag heel licht zeurderig ongi gevoel in mijn buik, zal ik dan toch ongi worden? Of kan je dit gevoel ook hebben als je zwanger bent????

X deb,

Oja, kan ik al testen????

Hoi Deb,

Je kan een ongi gevoel hebben ook al ben je wel zwanger.
Je kan er nu ook wel een test tegenaan gooien (maar hou er wel rekening mee dat deze nu nog wel negatief kan uitslaan ook al ben je wel zwanger dit heeft ermee te maken dat het hcg gehalte in je urine nog moet stijgen) maar er zijn zat vrouwen die voor de nod testen en al een positieven test in handen hebben.

Gr Lique
36,2 weken

Ja heb een paar weken een soort ongigevoel gehad toen ik net zwanger was. Dus het zou kunnen dat je zwanger bent. Zelf heb ik op mijn NOD met ochtendurine positief getest. Nou succes, en ik duim voor je

Liefs Yvonne
20 weken zwanger

Bedankt voor jullie reacties!

Ik denk dat ik zondag maar ga testen! Spannend! Vorige maand had ik een week voor mijn NOD al krampen, maar nu eigenlijk bijna niet. Vanavond heel even heel licht, het is nu weer over. Wat wel gek is, vorige week moest ik steeds huilen, echt om de kleinste dingen, dat heb ik nog nooit gehad!

X Deb

Spannend zeg! Ik ben benieuwd hoor en ga voor je duimen! Had zelf het ongigevoel toen rond mijn nod ook met vlagen. Normaal was het een zeurderig gevoel dat bleef maar toen niet echt met vlagen. Ik had ook last van emoties en voelde me gewoon anders terwijl ik het niet goed kon uitleggen waarom. En ook net voor mijn nod begon ik gevoelige borsten en tepels te krijgen. Daarvoor had ik ook wel gevoelige borsten maar dan al rond mijn ei.

Nou succes hoor!

Liefs Yvonne

Deb, oh jee het word steeds spannender zeg! Ik hoop echt voor je dat het raak is hoor! Niet iedereen heeft dezelfde kwaaltjes maar toch he? Zelf had ik ook vaak veel kwaaltjes, ook als ik gewoon ongi werd  (gevoelig lichaam)  , maar wat ik vanavond eerder geschreven had was echt anders dan anders bij mij.
Het afwachten is altijd vervelend, duurt zolang vooral de laatste dagen tot aan je nod!  Zondag ga je testen he? Dan kijk ik hier nog even op het forum hoor, ben erg benieuwd!

Liefs Yvonne  

Terug
Bovenaan