Kan je ongi gevoel hebben als je zwanger bent?

Meiden gefeliciteerd!

Ik blijf nog hopen! Nog niet ongesteld, wel beetje kramp! Vanmorgen getest, vandaag/morgen mijn NOD, helaas nog negatief. Ga er eigenlijk vanuit dat het dus niet raak is.

X Deb

Hoi Nathalie!

JIJ OOK GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Wat onwerkelijk nog he? Maar ontzettend leuk! jij na 9 rondes ik na 8 rondes!!!!

Voor jou ook geniet ervan! Leuk om te kletsten over de zwangerschappen op de forum zwanger????

Voor de andere meiden! heeel heeel veel succes, hier zijn de glitters en ik hoop dat ze jullie ook een gelukje mogen brengen!
****************** ********************* ************** *************** *********************

liefs jeissica

Ik ben naar het ziekenhuis geweest, want de gyn was in verlof. Ik ben zwanger, maar woensdag moet ik terug gaan om nog eens bloed te laten nemen en ze gaan kijken of mijn waarde (of wat het ook weer was) gestegen is.
Ze hebben niks gezien, maar ze zeiden dat het normaal zou kunnen zijn. Of wel is het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Afwachten dus, ik moet gaan om 10u30.

Ik haat wachten!!!! Ik zou gisteren mijn NOD moeten hebben,maar nog niets te bekennen, alleen dat ongi gevoel gaat maar niet weg, voel me net zoals de eerste dag ongi, krampen, vette huid, slap achtig gevoel! Ga echt continu kijken of het er al is!
Ik kan me niet voorstellen dat je dit gevoel dus kan hebben als je zwanger bent, voor mij betekend dit ongesteld worden, al hoop ik natuurlijk dat ik zwanger ben?

Zijn er nog meer meiden die hier last van hebben?

Ik heb trouwens vanmorgen getest maar helaas negatief,

X deb

hhmmmm ik ben deze maand ook gestopt met de pil (na 17 jaar) heb al sinds een week of 2 last van mn buik en heb al 2 x gedacht en nu word ik ongi. Helemaal ervoor ingepakt en nee ik wordt het niet. Volgens de gemiddelde zou ik met 28 dagen morgen ongi moeten worden ..... Alleen durf ik mn lijf niet meer te geloven.
Blijf tot die tijd maar getrouwd met mn maandverband en tampons you never now.

Nou vraag ik me af hebben er meer mensen last van hun buik bij het zitten, want dat heb ik. Staan gaat wel maar zitten is miet fijn.

Dat heb ik ook! Ik werk op kantoor en vanmiddag na lang zitten had ik helemaal veel krampen, soort steken links onder. Ik lees wel veel over ongi gevoel als je zwanger bent, maar kan me bijna niet voorstellen dat dat hetzelfde kan voelen!

X deb

Ja dat zwanger zijn geloof ik ook niet bij mij na zoveel jaar pil. Maar het is redelijk frusterend  al die gevoelens die er normaal met pil niet waren. Had niet verwacht dat er zoveel zou veranderen bij het stoppen. En omdat ik mn cyclus nog niet weet blijft het elke x bij die krampen de vraag of ik ongi word. Innens voel je wat nattigs snel naar de wc en dan is het alleen maar slijm dikke stress om niks.

Terug
Bovenaan