kan wel huilen, moet ff mijn ei kwijt.

Tsja, mijn man frustreert het dat ie nog niet zo'n band met het kindje heeft. En is bang dat ie niet goed voor ons zal zorgen..... Terwijl hij doet heel veel in het huishouden (ook omdat ik rust moet hebben sinds de 15de week ivm hartritmestoornissen). Maar als we samen in de winkel staan heb ik het idee dat ie wat achter me aan hobbelt en dat ie er geen lol in beleeft. Maar ondertussen probeert hij zo hard al die babydingen te onthouden: de wasmand zitten nu twee nieuwe gekleurde dingen in die ws afgeven bij het wassen, dus even rekening mee houden. Heb ik gezegd, maar is hij ook weer vergeten. En hij vindt dat zo erg! Dat is toch helemaal niet belangrijk! Hij voelt wel, luistert met een wc rol (en met succes) en is op zijn manier bezig.

Beste vriendin zei gister nog: dat je je aan dat soort dingen meer ergert is normaal zo richting het einde van de zwangerschap. Volgens haar hoort het er bijna bij dat je eens huilend op bed zit en bang bent dat je vent je verlaat omdat ie boos wegging.

Toch maar weer proberen te relativeren en die hormonen!!!! Grumbell, die zijn gewoon gekmakend! Het komt allemaal goed, zeker zolang ze wel erg blij zijn dat ze papa worden.

Succes

Tsja, mijn man frustreert het dat ie nog niet zo'n band met het kindje heeft. En is bang dat ie niet goed voor ons zal zorgen..... Terwijl hij doet heel veel in het huishouden (ook omdat ik rust moet hebben sinds de 15de week ivm hartritmestoornissen). Maar als we samen in de winkel staan heb ik het idee dat ie wat achter me aan hobbelt en dat ie er geen lol in beleeft. Maar ondertussen probeert hij zo hard al die babydingen te onthouden: de wasmand zitten nu twee nieuwe gekleurde dingen in die ws afgeven bij het wassen, dus even rekening mee houden. Heb ik gezegd, maar is hij ook weer vergeten. En hij vindt dat zo erg! Dat is toch helemaal niet belangrijk! Hij voelt wel, luistert met een wc rol (en met succes) en is op zijn manier bezig.

Beste vriendin zei gister nog: dat je je aan dat soort dingen meer ergert is normaal zo richting het einde van de zwangerschap. Volgens haar hoort het er bijna bij dat je eens huilend op bed zit en bang bent dat je vent je verlaat omdat ie boos wegging.

Toch maar weer proberen te relativeren en die hormonen!!!! Grumbell, die zijn gewoon gekmakend! Het komt allemaal goed, zeker zolang ze wel erg blij zijn dat ze papa worden.

Succes
(feb mama)

Hoi,

Nou hier gaat het met momenten, hij is lief en denk wel wat mee, maar verder is hij er niet zo mee bezig, wel met namen ed, maar geboortekaartje ed is ook mijn ding.
2weken terug hebben we wel woorden gehad, hij kon niet mee naar de 30wk echo, dat vond ik al kut, maar hij wenste me niet eens succes ofzo, ben die dag ook nog gevallen, kon de auto niet kwijt, dus ik ben savonds toch wel boos geweest en heb flink gehuild (niet echt mijn ding,,haha)
Voordeel is dat ik weet dat zo gauw de baby er is hij de liefste en meest betrokken vader is die ik ken, hij verheugd zich op de baby, maar heeft er nog niet het gevoel voor wat ik al heb.
Met de baby voelen hetzelfde, duurd allemaal te lang, nu ga ik soms met mijn buik tegen zijn rug liggen, hoeft hij zijn hand niet stil te houden en krijgt nog een massage ook!!
Het is onze vierde en elke keer hetzelfde, ik hoop telkens meer betrokkenheid maar hij is eerlijk en zegt dat het voor hem pas echt begint als de baby er is!
Hij zal ook echt niks kopen voor de baby enzo, maar ik ben al blij als hij geinteresseerd is/doet als ik het laat zien, ach nog een week of 8 en dan ben ik weer blij met mn vent,,haha
Hij heeft gister en vandaag de kamer van de baby geschilderd en hij doet zijn best, maar meer kan ik ook niet verwachten..
Al snap ik hoe je je voelt, wij beleven alles veel intenser en ik probeer me maar in te leven in hem, hij kan zijn gevoel ook niet dwingen!

Liefs MJ

OOh meisje kan me wel een beetje in denken hoe jij je voelt.
Ook hier is het wel een zo hoor........hij zegt het ook wel zo van ja als het geboren is dat ben ik vader nu nog niet.
Maar hij gaat dan toch wel mee spullen komen voor de kleine en ik maak zelf het geboortekaartje en zoek ook de tekst uit maar laat het hem lezen en hij gaat ook zoeken naar tekst als hij het niet mooi vind.
De naam hebben we echt samen uitgezocht.
En nu ik echt met mijn bekken zit helpt hij me echt heel goed waar hij kan.
Maar soms is het ook zo van jij kijk maar hoor, hoe jij het wil, wat jij wil is goed hoor.
Weet je wij dragen ons ukkie vanaf het begin met ons in onze buik en hart hun zien alles van een afstand................
En 1 troost wat meerdere ook al zeggen het KOMT echt goed!
Mijn man hoefde niet perse kinderen nou het is de meest fantastische vader die er is en voelt zich net al mij niet compleet als die kleine logeren is........
Kop meisje komt goed!

liefs louise

Manlief is er hier ook niet zo mee bezig.
Zo af en toe wil hij nog wel eens zn hand op mn buik leggen, om te voelen maar dit is ook niet dagelijks.
Hij bemoeit zich er ook niet zo mee, wel met de namen maar voor de rest kijkt hij wel mee (haha omdat het moet) maar zou echt niet uit zichzelf babyspullen ofzo gaan halen.
En winkelen voor babyspullen dan sjokt hij wat mee, en vind alles wel prima haha zolang ik het maar mooi vind.
Bij ons zoontje was dat ook zo, heb ik er ook veel tranen om gelaten omdat ik soms het gevoel had dat het allemaal niet zoveel met hem deed maar vanaf de 1e sec na de bevalling was hij echt een vadertje.
Nu weet ik dat hij gewoon zo is en dat het hem wel interesseert maar op een heel andere manier dan ikzelf.
Straks na de bevalling ist weer helemaal zn ding en is hij er heel blij mee.

Liefs Marina

bij mij net zo. hij vindd het pas leuk na de bevalling. gaat wel mee naar 20wk echo en 30 wk echo en is 1 keer naar de vk meegegaan maar voor de rest hoeft hetniet. zegt weet alles al (is nr4 ) maar weet dat hij daarna een superpapa wordt. heb nu gelukkig mijn odchtertje van 5 die overal mee naar toe wilt en elke dag aan mijn buik zit en er voor zint dus dat maakt veel goed.

@ Mj... neej wou net weer lekker ff gal gaan spuugen hahaa

Ben bezig de enveloppen te schrijven.... God wat loop ik lekker op schema.. haha
meneer ligt languit op de bank. is nogsteeds ziek.
Vraag ik hem, wat moet er eigenlijk op ht kaartje van oma staan? oma en tinus? zegt ie jah duh oma en tinus okej zeg ik tjah kon ook wat anders op moeten schrijven, mevrouw pruim ofzo....

Snap wel dat hij ziek is (voor zover je t ziek kunt noemen) maar dat zeurzakje van hem erger ik me dood aan... ik kan niks doen in huis want dan kan meneer niet slapen.............. pff.......

Nah jah enveloppen bijna klaar.... :D:D ben ondertussen ff broodje aan het maken.... heb honger....

Stomme sukkel die niet mee wil werken!!!

Terug
Bovenaan